Gravatar

#61 inflector 18 år siden

Den kostede 299. Det var lidt et impulskøb, aner ikke om den kan findes billigere online.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#62 dolphinfriendly 18 år siden

Fra DVDPacific:

"Forbidden Planet" (HD)
"The Thing" (HD)
"The Films of Alejandro Jodorowsky - 6-disc"

Særligt "Forbidden Planet" i HD glæder jeg mig til - skulle være en af de flotteste HD udgivelser indtil videre. :)

Gravatar

#63 Yoda 18 år siden

Ét ord - MUMS! "Forbidden Planet" er på min top-10 over favorit sci-fi. Det er en suveræn film. Håber du beretter lidt om, hvorledes billedet står.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#64 dollaro 18 år siden

Lidt sager fra hr. Axel:

Keoma
Hellbenders (I Crudeli)
Run Man Run (Corri Uomo Corri)
Great Silence (Il Grande silenzio)

Så går jeg og kigger efter den søde tnt-mand. Han skulle gerne have en 24" iMac med.
"When a man is chasing a woman through an alley with a butcher's knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross!"
Gravatar

#65 filt 18 år siden

Modtog idag:

-The Three Musketeers (1948) Region 1 USA

-Studieplads på Mediegymnasiet i Malmö
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#66 Yoda 18 år siden

Tillykke med pladsen :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#67 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 65 Tillykke med pladsen :) ... og filmen ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#68 evermind 18 år siden

Tillykke med jobbet.

Endnu engang tillykke - og glem ikke at nævne Ninja Turtles-soundtracket! :P

Tillykke med studiepladsen, det lyder spændende!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#69 Benway 18 år siden

#65 Tillykke. :)

#66 Yoda, kunne jeg overtale dig til at skrive et par ord om din nyerhvervede "Ikiru" Criterion? Jeg har filmen i forvejen, men ikke i en særlig god kvalitet, og jeg har længe overvejet at opgradere.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#70 Yoda 18 år siden

Jep, det kan du tro! Jeg regner med at sætte den på i weekenden, hvis du kan vente så længe?

Skriv ny kommentar: