Gravatar

#71 Benway 18 år siden

#70 Takker. Du skal endelig tage dig god tid. Det haster skam ikke. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#72 Bates 18 år siden

Modtog idag fra DVDFROMKOREA :

The Science Of Sleep (Limited ed. Digipack)
Gravatar

#73 filmz-Bruce 18 år siden

#65 Tillykke!!! Også med pladsen!!! :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#74 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

I gave fra en kollega:

Robbie Williams: And Through It All
Genesis: The Videos (Alle deres videoer i 2.0 og et nyt DTS Remix - mums det må blive godt !)
Walk The Line
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#75 filmz-Le Samouraï 18 år siden

Fire plakater fra Frankrig:

Les yeux sans visage (Eyes Without a Face) orig. 1960, 60x80cm og 120x160cm VF

Ma nuit chez Maud (My Night at Maud's) orig 1969, 120x160cm VF

Irréversible, orig. 2002, 120x160cm NM

Jeg måtte slippe 450€ (!), så det blev en dyr omgang. Til gengæld er de i meget god stand. Les yeux sans visage-plakaterne er fantastiske og fortjener det bedste. Har derfor lavet en aftale med en konservator om at "restaurere" og præservere dem ordentligt, så de kan holde i mange år fremover.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#76 Benway 18 år siden

#75 Har du planer om at hænge dem op, eller samler du blot på dem?
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#77 DarkLight 18 år siden

Las Vegas - Sæson 1
Las Vegas - Sæson 2

tak til..lagoni...tror jeg det var, for det heads up :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#78 filmz-Le Samouraï 18 år siden

#76 - Bare rolig, de skal indrammes og hænges op :-)

Jeg samler ikke seriøst. Har en stak 80'er-plakater, jeg dengang købte i den lokale biograf i Sønderborg, og nogle nyere ting, som jeg har syntes var interessante nok. Men jeg køber kun gamle plakater for at bruge dem, fordi jeg synes, de er flotte og vil have dem op på væggen. Ellers er de simpelthen for dyre til min pengepung.

Jeg har godt nok flere venner, der er samlere, og jeg kan sagtens forstå glæden ved at have noget sjældent. Den føler jeg også. Men jeg synes simpelthen, det er synd og skam, hvis de bare skal ligge gemt væk i syrefrit plastic på et loft i stedet for at blive vist frem.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#79 Benway 18 år siden

#78 Det kan jeg jo kun være enig i. :)
Gravatar

#80 Yoda 18 år siden

Efter en tur i Stereo Studio kom jeg hjem med følgende:

- Krigeren og Kejserinden
- Barnet
- The Ghost and the Darkness
- City of Lost Children
- La Haine
- Delicatessen
- Det levende Slot
- ...og din mor
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: