#53 Yep I know. Mit indtryk er at den er for vild og se på, hehe. Jeg kan godt lide den måde det hele er sat op på, og plakat og T-Shirt er ganske cool også. Jeg ved ikke lige om det var en pratical joke, men nede i pakken lå der også 2 stykker slik. Går ikke udfra at det er en del af settet, medmindre det er OOP karameler, men så tror jeg ikke ligefrem jeg har lyst til at spise dem, hehe Men ellers ser den fed nok ud, pånær at de tal der indikerer hvilken kopi udaf de 3000 lavet, man har fået, er lidt sjusket skrevet på, men det er ok. Jeg har desværre ikke fået sat nogen af DVDerne på endnu, så kan ikke lige give mit indtryk af dem, men overall ser det ganske godt ud, indtil videre :)
---------------------------------------- No tears, please. It's a waste of good suffering
#55 Må man se billeder? Eller har du et link, så man kan se, hvad det er for noget stads?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#57: Er det ikke noget med, at det er ham faderen fra Blomsterbørns Børn, der spiller gun toting mf i Tremors?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#51 azathoth 21 år siden
#52 Ikari 21 år siden
#53 nakalay 21 år siden
Unearthed Films udgiver i starten af næste år endnu et Guinea Pig Box Set, glæder mig personligt til at se, hvad det indeholder.
#54 Captain Vallo 21 år siden
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#55 filmz-female cenobite 21 år siden
Mit indtryk er at den er for vild og se på, hehe. Jeg kan godt lide den måde det hele er sat op på, og plakat og T-Shirt er ganske cool også.
Jeg ved ikke lige om det var en pratical joke, men nede i pakken lå der også 2 stykker slik. Går ikke udfra at det er en del af settet, medmindre det er OOP karameler, men så tror jeg ikke ligefrem jeg har lyst til at spise dem, hehe
Men ellers ser den fed nok ud, pånær at de tal der indikerer hvilken kopi udaf de 3000 lavet, man har fået, er lidt sjusket skrevet på, men det er ok.
Jeg har desværre ikke fået sat nogen af DVDerne på endnu, så kan ikke lige give mit indtryk af dem, men overall ser det ganske godt ud, indtil videre :)
No tears, please. It's a waste of good suffering
#56 filmz-yoshimura 21 år siden
#57 filmz-Kadann 21 år siden
Hehe.. Tremors, se det er god og uforpligtende underholdning. ;)
#58 filmz-yoshimura 21 år siden
#59 filmz-Kadann 21 år siden
Jeps.. hehe, det virker ikke helt så overbevisende, men pyt. Filmen er jo ikke ment til at være et stort episk drama. ;)
#60 filmz-female cenobite 21 år siden
#56 Jeg har taget lidt billeder af den, men jeg har problemer med at overføre dem fra kameraet. Jeg poster dem i eftermiddag.
No tears, please. It's a waste of good suffering