#18 Tak for tippet, El Vez. Det var en fornuftig pris, så den er hermed bestilt.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
min første BD, men den der holder/lås agtig ting ligesom ved dvd'er som holder BD'en på plads var hel ødelagt, så den har rutsjet rundt, der ser lykkeligvis ikke ud til at være ridser, men ved i om man kan købe seperarte BD covers ?
Fordi hvis jeg skal opbevare den i den som den kom i skal den lægge ned hele tiden.
Eller skal jeg bare be om en ny, hvo'en har i forholdt jer i disse siuationer ?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#25 - Jeg ville få den byttet. Hvis du ikke gør det nu og der viser sig at være fejl på den alligevel, ville det være ret nederen at finde ud af, når det allerede var for sent.
Hvor surt det end må være at skulle sende sin første BD afsted igen uden at have set den, må det imidlertid være det smarteste at gøre IMO. :)
Hvilken film var det?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#29 Hvis du udskifter månedsløn med gæld, så passer pengene :) Har her og nu 4 måneder med massiv tilbagebetaling, men jeg kan jo ikke bare stoppe med at købe livsvigtige fornødenheder :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#21 gi-jones 18 år siden
#22 filmz-yoshimura 18 år siden
#23 pulse83 18 år siden
Terminator 2: Judgment Day (HD-DVD)
#24 frygtl0s 18 år siden
Dexter sæson 1
#25 elwood 18 år siden
min første BD, men den der holder/lås agtig ting ligesom ved dvd'er som holder BD'en på plads var hel ødelagt, så den har rutsjet rundt, der ser lykkeligvis ikke ud til at være ridser, men ved i om man kan købe seperarte BD covers ?
Fordi hvis jeg skal opbevare den i den som den kom i skal den lægge ned hele tiden.
Eller skal jeg bare be om en ny, hvo'en har i forholdt jer i disse siuationer ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#26 Bony 18 år siden
Hvor surt det end må være at skulle sende sin første BD afsted igen uden at have set den, må det imidlertid være det smarteste at gøre IMO. :)
Hvilken film var det?
#27 elwood 18 år siden
Ok jeg ser lige hvordan dvd pacific foholder sig til det her, og finder ud af det i aften engang.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#28 filmz-Bruce 18 år siden
Modtog selv fra DVDPacific:
Live in Dublin (med verdens bedste performer) - Blu-ray
The Patriot - Blu-ray
#29 davenport 18 år siden
#30 filmz-Bruce 18 år siden