Kan se, at der er dokumentarer på DVD ude i en serie, som hedder "Under Review". Der er bl.a. en om Keith Richards og én om Rolling Stones og en ny er på vej med Bruce Springsteen omhandlende perioden 1978-82.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Det er nu ikke noget jeg har modtaget, men overvejer kraftigt at invistere i Kieslowski's "Dekalog" (Ti film om de ti bud, så vidt jeg ved). Er der nogen der har set dem der eventuelt kunne sige om de er de 500,- værd, jeg har fundet frem til de koster?
#46 - Det kan du roligt gøre. I mine øjne den bedste miniserie sammen med "Berlin Alexanderpatz". Kieslowski er i visuelt og fortællermæssigt topform i mange af 10 afsnit, hvis kvalitet stiger eksponentielt.
Hm, Berlin Alexanderplatz ... der har jeg lige været. Og fra en skummel tysk dvd-forhandler blev det til:
Bride of Re-animator G.I. Joe - The Movie
Og fra et par andre tyske butikker et par The Nightmare Before Christmas T-shirts.
Og så kom posten med et guldkorn fra eBay i dag: 1 stk. lækker Watchmen T-shirt med smiley-symbolet påstænket human bean juice (hehe) på forsiden og teksten "Who watches the Watchmen?" på bagsiden.
Rart. :D Det var sgu også ved at være længe siden, jeg havde modtaget noget som helst ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#41 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#42 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#43 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
#44 filmz-Bruce 18 år siden
#45 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
#46 filmz-Godzilla 18 år siden
Er der nogen der har set dem der eventuelt kunne sige om de er de 500,- værd, jeg har fundet frem til de koster?
#47 JannikAnd 18 år siden
Modtog "Big Lebowski" (HD-DVD) fra Axel.
#48 evermind 18 år siden
Bride of Re-animator
G.I. Joe - The Movie
Og fra et par andre tyske butikker et par The Nightmare Before Christmas T-shirts.
Og så kom posten med et guldkorn fra eBay i dag:
1 stk. lækker Watchmen T-shirt med smiley-symbolet påstænket human bean juice (hehe) på forsiden og teksten "Who watches the Watchmen?" på bagsiden.
Rart. :D Det var sgu også ved at være længe siden, jeg havde modtaget noget som helst ...
#49 Bony 18 år siden
#50 Agenten 18 år siden