Hey Godzilla, mht Kieslowsky`s dekaloger, kan jeg sige at jeg i 96 på en Højskole blev tvangsindlagt til at se serien, der rigtig nok udspringer fra de 10 bud, det er bestemt ikke en række feel good historier med masser af biljagter, og sjove vendinger, men derimod en dyb omgang lidt sørgelige historier, godt fortalt, og masser af symbolik, der til trods for hver lille film af ca. en times varighed godt kan koste et par kander stærk kaffe... go`fornøjelse;-)
#50 Det er den forlængede udgave på HD-DVD, ja. Billedet er en smule bedre end det originale cut på Blu-Ray, og også lyden virkede bedre, men det er muligvis bare indbildning. ;) HD-DVD'en er uden engelske undertekster.
hmm... Jeg er stadig i tvivl om hvilket format man bør vælge? men det lyder ellers spændende med T2 på HD-DVD, hvilket format tror du kommer til at blive? Og hvad med starwars filmene?
#50 Billedet er godt, bliver ikke bedre. Ca 3½-4 på en 5 HD skala. Lyden er god. Power på fronterne og bass, ok på surrounden, men ikke imponerende. Husk at det er et DTS-HD MA spor, som INGEN endnu kan høre den fulde effekt af. Afspillerne spiller kun DTS core sporet på 1.5 mbps, ikke det fulde 6-8 mbps spor.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Wicker park The crow - Salvation Ted bundy Generalens datter Three extremes (glæder jeg mig til at se) 2009 lost memories resurrection of the little match girl
Ikke til en 20,- ^^
Pale rider En fremmed uden navn The bridges of madison county
Kvickly:
Battelstar galactica season 1 Miami vice season 2 (de rigtige miami'er i usmagligt tøj ^^ disse var på tilbud i sidste uge, men nåede det ikke)
#51 Agenten 18 år siden
#52 pulse83 18 år siden
#53 Agenten 18 år siden
men det lyder ellers spændende med T2 på HD-DVD, hvilket format tror du kommer til at blive? Og hvad med starwars filmene?
#54 filmz-Bruce 18 år siden
#55 evermind 18 år siden
War of the Worlds 2-disc - 25 kr.
Blockbuster:
Iron Monkey - 50 kr.
#56 Benway 18 år siden
Night On Earth
Permanent Vacation
#57 dyg 18 år siden
Man on the Moon (12kr)
#58 Kiksmann 18 år siden
Wicker park
The crow - Salvation
Ted bundy
Generalens datter
Three extremes (glæder jeg mig til at se)
2009 lost memories
resurrection of the little match girl
Ikke til en 20,- ^^
Pale rider
En fremmed uden navn
The bridges of madison county
Kvickly:
Battelstar galactica season 1
Miami vice season 2 (de rigtige miami'er i usmagligt tøj ^^ disse var på tilbud i sidste uge, men nåede det ikke)
#59 Skeloboy 18 år siden
Little Children
Blood Diamond
I dag hentet på posthuset
Wings...den 1. oscarvinder fra 1927...thats nice
#60 rockysds 18 år siden
Angel sæson 1!
Derudover:
Sin City Extendend Cut
The Last Boyscout