Ikke særlig Filmz relateret....men jeg modtog min nye telefon (Nokia N95) og har ikke lavet andet end at sætte mig ind i den og de sindssygt mange features den har. Er dog lidt irriteret over Nokia's manglende understøttelse af Mac, da det vist er rimelig vigtigt at kunne downloade og installere soft- og firmware jævnligt. Har dog fundet nogle programmer der kan overføre musik, billeder osv. Men det er dog irriterende at der lige mangler det sidste for at det er helt perfekt. Men er ellers superglad for telefonen.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Eagles - Farewell Tour (HD-DVD) Nine Inch Nails - Beside You In Time (HD-DVD)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Mario Bava Original Soundtrack Anthology Volume 1: Black Sunday/ The EVil Eye Mario Bava Original Soundtrack Anthology Volume 2: Whip and the Body/ Blood and Black Lace Mario Bava Original Soundtrack Anthology Volume 3: Bay of Blood/ Baqron Blood/ Rabid Dogs
Fra DVDGO i Spanien, 4 spanske gysere:
Darkness Fragiles El segundo nombre Nos miran
Og endeligt fra CD-WOW:
Dawn of the Dead - Ultimate Edition R1
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Alfred Hitchcock: The Signature Collection Indeholdende: "Dial M for Murder", "Strangers on a Train", "Stage Fright", "The Wrong Man", "North By Northwest" og "I, Confess"
Så er samlingen ved at være der.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Modtog for 10 minutter siden disse to gutter. For *beep* de er fede. Glæder mig til at flytte så de kan komme til at stå fremme og skabe misundelse fra alle der ser dem.
Nu må jeg altså se at købe noget mere noget oftere. Var hele 2 tråde bagud. Se det er bare skræmmende.
The Films of Alejandro Jodorowsky - 6 Disc Collection R1
I min bog er cd-wow tilbage. Alt, hvad jeg har bestilt fra dem fornyligt, er blevet afsendt indenfor 48 timer og tager en uge (inkl. weekend) om at nå frem. Jeg har aldrig været en af dem, der fik tingene på et par dage, så det er normalen for mig.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#161 Guts 18 år siden
#162 filmz-yoshimura 18 år siden
Eagles - Farewell Tour (HD-DVD)
Nine Inch Nails - Beside You In Time (HD-DVD)
#163 filmz-Le Samouraï 18 år siden
Fra Digitmovies i Italien:
Mario Bava Original Soundtrack Anthology Volume 1: Black Sunday/ The EVil Eye
Mario Bava Original Soundtrack Anthology Volume 2: Whip and the Body/ Blood and Black Lace
Mario Bava Original Soundtrack Anthology Volume 3: Bay of Blood/ Baqron Blood/ Rabid Dogs
Fra DVDGO i Spanien, 4 spanske gysere:
Darkness
Fragiles
El segundo nombre
Nos miran
Og endeligt fra CD-WOW:
Dawn of the Dead - Ultimate Edition R1
#164 filmz-sparrowed 18 år siden
#165 rockysds 18 år siden
Alfred Hitchcock: The Signature Collection
Indeholdende: "Dial M for Murder", "Strangers on a Train", "Stage Fright", "The Wrong Man", "North By Northwest" og "I, Confess"
Så er samlingen ved at være der.
#166 Benway 18 år siden
Rififi
Hvisken og råb
Persona
Ved vejs ende
#167 filmz-Bruce 18 år siden
HD DVD Jazz Standards. Verdens værste HD udgivelse. Århundredets hadegave. Køb den til svigermor!
Fra min bror:
Bruce Springsteen - Magic!
SE DET ER EN GAVE DER VIL NOGET!!! Årets CD udgivelse!
#168 Scherlund 18 år siden
Nu må jeg altså se at købe noget mere noget oftere. Var hele 2 tråde bagud. Se det er bare skræmmende.
#169 aknot 18 år siden
#170 filmz-Le Samouraï 18 år siden
The Films of Alejandro Jodorowsky - 6 Disc Collection R1
I min bog er cd-wow tilbage. Alt, hvad jeg har bestilt fra dem fornyligt, er blevet afsendt indenfor 48 timer og tager en uge (inkl. weekend) om at nå frem. Jeg har aldrig været en af dem, der fik tingene på et par dage, så det er normalen for mig.