Gravatar

#171 pulse83 18 år siden

Modtog ingen film idag, men til gengæld modtog jeg 4 stk. fribilletter fra Canal+ til Nordisk Films Biografer, som jeg ikke anede at jeg have vundet. :)
Excuse me, Flo!
Gravatar

#172 Bony 18 år siden

#170 - Jeg tager dine ord for gode varer og fjerner øjeblikkeligt "Cd-WOW" fra den sorte liste. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#173 aknot 18 år siden

Jeg har også givet CDwow en ny chance efter al den gode omtale de har fået her på sitet den senere tid.

og det her er hvad jeg fik i en mail på den første film jeg bestilte.

Hello,

Thank you for placing your order with us here at CD WOW!

We are writing to you regarding your order for: Eragon: Special Edition (2 Disc Set) Region 2

Unfortunately, we are out of stock of this title and are currently awaiting a shipping date from our supplier.

As soon as we receive news of the shipping date, we will advise you by email.

Once we have confirmed the dispatch of this item to you by email, please allow up to 7 working days for delivery within the UK.

We do hope that you will accept our apologies for any inconvenience this has caused.

Thank you for shopping with CD-WOW!

Kind regards

hmmm ved ikke rigtig om jeg syntes de er oppe på dupperne igen :(
Gravatar

#174 filmz-Le Samouraï 18 år siden

#173 - Men i det mindste skriver de nu, i stedet for bare at lade bestillingen ligge i limbo i månedsvis og ignorere henvendelser. Det er da en fremgang i forhold til bare for et par måneder siden.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#175 rockysds 18 år siden

Lidt "De ti bedste"-research:

"Get Carter" (1971) fra HMV
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#176 Yoda 18 år siden

Modtog Requiem fra CDON.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#177 rendesten 18 år siden

den film sparker røv!
Gravatar

#178 McPeter 18 år siden

Er heldig at være kommet til at arbejde sammen med en anden filmfreak, så har ikke modtaget, men blot lånt Melville's Le Cercle Rouge (Criterion iøvrigt) og Jean Luc Godard's Breathless med hjem. Har ikke set nogen af dem før, så glæder mig meget.

Har Le Samouraï i posten fra USA - skal jeg vente med at se Cercle Rogue indtil jeg har set den eller har det ingen relevans?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#179 aknot 18 år siden

#174 Det er selvfølgelig rigtig, men jeg fik bare samme slags mail flere gange på samme titel, den gang jeg valgte at droppe dem.

og derfor droppede dem efter 2 måneders vente tid.
Gravatar

#180 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 167 sådan en storebror vil jeg godt have ;)

# 178 Du kan sagtens se dem hver for sig :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: