Gravatar

#61 filt 18 år siden

#60, så kom i sving, du. :D
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#62 NightHawk 18 år siden

Sidder i joggingbukser efter at ha' indtaget lidt for meget af den gode julemad og hygger med Avril Lavigne (desværre kun CD'en), hehe, på computeren.

Må sige at aftenens høst var en særdeles nice en af slagsen. Kun 2 bløde pakker hvor af den ene fra min farmor, var af den pænt lumre slags, (ret spooky). Den vender jeg lige tilbage til.

Fra mine forældre...

DVD :

"Miami Vice" - Sæson 3
"The Prestige"
"SpiderMan 3" - Special Edition

CD :

Moi Caprice - "The Art of Kissing Proberly"
Bruce Springsteen & The E-Street Band - "Magic"

Tøj :

Et par lækre grå sportsbukser, (dem jeg lige nu sidder og sunder mig i).

Fra min film og musik nørd partner in crime/min lillesøster...

DVD :

"The Wedding Crashers" - Uncorked Edition

CD :

Avril Lavigne - "The Best Damn Thing"

Fra min farmor som muligvis har været forbi "Badda-Bing" i New Jersey, fik jeg et stk. T-Shirt med et ret in your face sølvtryk af en pænt udfordrende stripper! :) Ja, der fik jeg mig sgu et godt grin. Min farmor er kendt for at købe besynderlige ting og mærkværdige trøjer i hæslige mønstre, men den her T-Shirt slår sgu alt. Gad vide hvad hun har drukket den dag, hun sku' i byen og købe gaver. :D

Tror fremover, at jeg vil kalde hende for Tony Soprano. :P
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#63 Bobby Singer 18 år siden

Det har været en rigtig god jul i år og gavehøsten fejler da bestemt heller ikke noget :)

DVD:

Komplet P.I.S. Politiets indsatsstyrke.
The Host.
The Simpsons 10. sæson.

Playstation 2 spil:

Okami.
Shadow of the Colossus.

Cd'er eller rettere sagt cd'en:

Det var faktisk ikke en cd, som stod på ønskesedlen, men mine forældre synes alligevel, at jeg skulle have en ekstra gave, så derfor:

Bruce Springsteen - The River.

Men hvad, det er vel heller ikke ligefrem den værste uventede gave at få :)

En enkelt bog blev det da også til:

Stephen King - Ondskabens hotel.

Bløde pakker:

3 par tennis sokker + 1 par uld sokker og handsker.

Diverse:

Pancake and Waffle Mix, from the big U.S. of A. (mums).
Gavekort på 150kr. til TP musik.

Så fik jeg også 500kr. fra min oldemor, som desværre ikke fejrede jul hjemme hos os i år.
Idjit
Gravatar

#64 rockysds 18 år siden

På filmfronten var der lidt nyt, en enkelt Blu-ray blev det dog til:
"The Prestige"
Til gengæld er det en rigtig lækker en at få.

Derudover lidt blandede gaver:
En Dansk-Spansk|Spansk-Dansk cd-rom-ordbog, som jeg skal bruge efter juleferien på gymnasiet.
En kalender.
Paul Austers: "The New York Trilogy" - Fremragende bog.

Dertil fik jeg lidt penge fra familie fra fjerne lokaliteter.

Sidst (og kedeligst): nogle bløde pakker.

Derudover gav jeg et par mifts:

"Simpsons The Movie" til min lillebror.
Bogen: "Fear and Loathing in Las Vegas" af Hunter S. Thompson til min anden lillebror.
Og bogen: "I Am America (And So Can You)" af Stephen Colbert til min storebror.

Arj, det var nu noget de alle tre rigtig gerne ville have, men jeg skal i hvert fald have det kigget igennem på et tidspunkt... ;)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#65 NightHawk 18 år siden

# 64 -

Glæder mig til endelig at få set "The Prestige", selv om det er på oldschool DVD. Har ikke fået opgraderet til HD/Bluray endnu.

Lyder fedt med Paul Austers "New York Trilogy". Er selv stor fan af hans bøger og har Trilogien, (som jeg dog ikke har fået læst endnu), "Tilfældets Musik", "Illusionernes Bog", (som jeg er igang med at læse) og så "Brooklyn Dårskab", stående på reolen.

Kan anbefale filmudgaven af Tilfældets Musik med James Spader og Mandy Patinkin, hvis du ikke har set den og så er Paul Austers egen instruktørdebut Lulu On The Bridge også, imo, et must own :

http://www.amazon.co.uk/Music-Chance-James-Spader/...

http://www.axelmusic.com/productDetails/0313987188...
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#66 filmz-Bruce 18 år siden

#63 The River, uhmmm det bringer minder! Kan huske jeg hørte P3 kl. 22.00 da den kom ud, hvor man havde to timers interview og snak om pladen og den koncert han lige havde givet i Brøndby Hallen. Havde optaget det og hørt det adskillige gange. De var totalt opslugt og havde lydklip fra Forum, hvor Bossen 1. maj havde mødt Michael Falch i Fælledparken og blev inviteret til at komme og høre Malurt om aftenen. Han smuttede også lige op på scenen og sang Hungry Heart. Aaaah those were the days!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#67 rockysds 18 år siden

#65 Jeg glæder mig også til at få den genlæst. Når du får den læst vil jeg anbefale City of Glass, som virkelig også er værd at læse. Begge udgaver af "City of Glass" er decideret fantastiske på hver deres måde, i hvert deres medie.

Jeg har Austers "Leviathan" stående på hylden, (den er dog kun lånt), som jeg gerne snart vil have læst. Har endnu ikke fået set en eneste af de film, Paul Auster er indblandet i, hvilket jeg selvfølgelig må få rettet op på snarest muligt :)

I øjeblikket er jeg dog i gang med at læse en del Neil Gaiman. Jeg har købt en del af hans romaner, tegneserier og noveller gennem den senere tid: "American Gods", "Stardust", "Smoke and Mirrors", "The Sandman: The Dream Hunters", "Death: The High Cost of Living" og "Death: The Time of Your Life", hvoraf jeg kun har fået læst de to sidste indtil videre.

Har tidligere læst hele hans "The Sandman"-tegneserie, som er nok den bedste længere tegneserie, jeg nogensinde har læst. Gaimans historier og fortælleteknik i både lange storyarcs og enkelte et-blads-fortællinger er intet mindre en vidunderlige. Man sluger hver detalje. Hans karakterer er fantastisk og magiske, sammenfletningen af hele universet er vildt imponerende, og hans kontinuitet gennem 75 blade er blændende gennemført. Man opdager nye ting, nye sammenhæng ved hver gennemlæsning. Derudocer er tegningerne enormt flotte og stemningsfyldte, + at alle Dave McKeans covers er ægte kunst, der kunne hænge på væggen. Marvelous. jeg kan ikke anbefale den nok. Den tryllebandt mig virkelig og er grunden til, at jeg nærmest hamstrer alt Gaiman har skrevet.

There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#68 evermind 18 år siden

Orv, mr. cool, lækkert med en gang P.I.S. (serien, forstås! ;) - men kan du ikke fortælle mig, om der er det samme ekstramateriale med på Komplet P.I.S., som der var på den oprindelige udgivelse. For at dømme efter omslaget ser det ikke ud til, at der er andre extras end et interview med Jonas Schmidt. Og hvad med det "persongalleri-hæfte", der fulgte med den gamle udgave, får man det med igen?

Nå, fik også et par film i julegave:
Transformers (2 disc-kan-laves-om-til-Optimus-Prime-kassette-edition)
A Scanner Darkly (som jeg dog har i forvejen, så den ryger sikkert ned i TP, så jeg kan udvide samlingen med noget, jeg endnu ikke ejer ...)

Og så købte jeg lige en lille barndomsklassiker fra Kvickly forleden:
Bennys Badekar - 25 kr.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#69 filmz-Bluhm 18 år siden

Det var atter en god julehøst :-)

Bøger
Stephen King: Lisy's story Hardcover
Stephen King: The Stand - lækker hardcover og illustreret udgave.
Bev Vincent: The Road to the Dark Tower

DVD:
Profit - tvserie med Adrian Pasdar
Tour of Duty - the complete series - fik aldrig set slutningen på denne serie, så jeg glæder mig.
Butch Cassidy and the Sundance Kid S.E.

Tegneserier:
Neil Gaiman: Absolute sandman vol. 2
Peter David: The Gunslinger Born Hardcover
Diverse: Batman Black & White 2 Hardcover
Marvel Visionaries: Steve Ditko Hardcover
Alan Moore: The Leaugue of Extraordinary Gentlemen: The Black Dossier Hardcover
Alan Moore: Saga of the Swamp Thing Book 1
David Petersen: Mouse Guard: Fall 1152 Hardcover
Gravatar

#70 mr gaijin 18 år siden

Ud over de bløde pakker, en bog om oplevelsesøkonomi, nogle gode øl og lidt af hvert fik jeg Ingmar Bergmans version af Tryllefløjten. Og så endelig Kieslowskis Tre Farver trilogi på DVD. Indtil nu har jeg kun haft dem på vhs.
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: