Gravatar

#101 mini_jette 17 år siden

#98-99
Well...den får godt nok nogle gode ord med på vejen, så jeg kunne let blive skuffet:) Jeg tror jeg sætter mig hen i krogen og skammer mig...så kan jeg passende få set Old Boy som jeg har købt på opfordring, men heller aldrig fået set:S
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#102 filmz-Renchard 17 år siden

Double jeopardy 10kr i kvickly.
Det er faktisk en udemærket film.

Devil's Rejects 15kr blockbuster.
Gravatar

#103 filmz-Liou 17 år siden

Idag fik jeg så de sidste af de DVDer jeg havde bestilt...

Det vil sige

Ducktales Vol 1
Darkwing Duck vol 1
Darkwing Duck Vol 2
Gummi Bears Vol 1

Så min Weekend kommer til at forgå med de herlige minder fra Disney Sjov.
Gravatar

#104 tiny 17 år siden

Efter 5 laaaange måneder fik jeg endelig min første bil: En lille blå Peugeot 107 :D
Og så vil min chef ikke engang give mig orlov...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#105 Guts 17 år siden

Jo forresten...jeg modtog det dog ikke idag men for et par dage siden...anyways, så modtog jeg min karakter for min bachelor. Og jeg fik sgu en 7'er! I den bedre ende af 7 tallet som min vejleder sagde, hvilket vel svarer til en 9'er i mit hoved. Sigtede efter en 2'er, så jeg er ovenud tilfreds. Går dog lidt tid før jeg vender mig til den nye skala, og at man skal have 2 for at bestå?! Så kan man endelig kalde sig bachelor i medievidenskab. Sweet! Det er dog lidt en flad måde at få at vide at man er blevet bachelor: bestået med et 7 tal, som står inde på skolens hjemmeside?! Jeg forventede nærmest en parade og minimum en fanfare til ære for mig. Men sådan skulle det ikke være. Jeg vil istedet fortsætte med at læse videre på kandidaten. Bare man dog snart var færdig.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#106 MouseMickey 17 år siden

Modtog efter knap 2 måneders ventetid min 5 gratis film fra Toshiba:

The Prestige
Serenity
Corpse Bride
Black Rain
Riddick

Fra Sluppermand

Blade Runner 5 disc HD-DVD tak for handlen :)
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#107 rockysds 17 år siden

Et gavekort på 500 kr. fra Laserdisken for Oscar-nomineringsquizzen.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#108 Steffan Rasmussen 17 år siden

10% af gavekortet er mit :-)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#109 filmz-Kadann 17 år siden

#106 -

Kom de med den almindelige post, eller?
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#110 rockysds 17 år siden

#108 Finder's fee, eller hvad? ;)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: