Sådan en fik jeg for et halvt år siden. den bliver du glad for, det vil sige du bliver glad for den når tåberne hos post danmark faktisk i ny og næ sender et postbud ud der kan læse.
#224 ahh I see hmm lyder dyrt men, som sennheiser er vidst også kval. så vidt jeg ved, har et par sennheiser normale høre propper der fulgte med min mp3 afspiller.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg gav 150 kr. for The Cardigans, 100 kr. for "Scoop", (vidunderlig film) og 50 kr. stk. for resten. Har aldrig fået set "East of Eden" eller "Giganten" endnu, så dem glæder jeg mig til at få set. Pudsigt nok har jeg så set "Rebel Witout a Cause" omkring 6-7 gange. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#221 filmz-Liou 17 år siden
Sådan en fik jeg for et halvt år siden. den bliver du glad for, det vil sige du bliver glad for den når tåberne hos post danmark faktisk i ny og næ sender et postbud ud der kan læse.
#222 filmz-Kadann 17 år siden
The Bourne Ultimatum OST
.. samt 3 andre CD'er og et sæt nye hørebøffer.
#223 elwood 17 år siden
Du ved jo godt man ike bare kan skrive en betegnelse, people in here want the details 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#224 filmz-Kadann 17 år siden
Et sæt Sennheiser HD515. Mine gamle Sennheiser var blevet en kende slidt, så de ligger på arbejdet og disse skal bruges herhjemme og til min iPod. :)
#225 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#226 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#227 filmz-Kadann 17 år siden
Dog ikke. ;)
Jeg havde de to første Bourne-scores i forvejen. :)
#228 Bony 17 år siden
Bare ærgeligt at ledningen er 3 meter lang. Det er fandme meget når man skal bruge den til sin iPod. :(
#229 filmz-Kadann 17 år siden
Ledningen er faktisk ikke så lang på de her, som de er på mine gamle, men ja, Sennheiser laver vanvittigt lange ledninger på deres hørebøffer.
#230 NightHawk 17 år siden
Hey og sorry for den sene respons :)
Jeg gav 150 kr. for The Cardigans, 100 kr. for "Scoop", (vidunderlig film) og 50 kr. stk. for resten. Har aldrig fået set "East of Eden" eller "Giganten" endnu, så dem glæder jeg mig til at få set. Pudsigt nok har jeg så set "Rebel Witout a Cause" omkring 6-7 gange. :)