#45: Desværre ikke... omend jeg meget gerne ville. Jeg er i Kolding til på søndag. Crystalstar1200 snakkede dog noget om måske at mødes til Premiere Surprise, så hvis du har penge og tid til det, kunne du jo joine.
#46: Jeg havde set Oldboy på koreandvds.com for lang tid siden. Den fangede min interesse, da coveret var utrolig fedt designet. Jeg læste derefter lidt om film, og var inde på IMDb.com og se den flotte rating, den havde fået. Jeg er dog ikke så fortrolig med at handle hos koreandvds.com, så jeg skrev til den gode Rasmus fra Axelmusic.dk, som derefter skaffede den hjem. Det var først efterfølgende at jeg læste at den var udtaget til hovedkonkurrencen i Cannes.
Så jeg købte den ved Axelmusic.dk for 199 kr, som El Vez rigtigt nok skriver.
#47: He he... jeg er heller ikke hjemme i denne weekend, men jeg købte filmene i fredags og kom først til en computer idag. I Jylland har man jo også det der nymoderne "internet". Så ved du det. ;-)
#49: Det er en deal. Jeg glæder mig meget til at se den, så jeg vil smide den i afspilleren så snart det er muligt. Jeg skal nok melde tilbage hvad jeg synes om filmen.
# 51 Den med Premiere Surprise er helt korrekt. Vi skal bare have aftalt hvilken en af dem vi mødes til og hvem som bestiller billetter - Alle er velkommen :)
Idag modtog jeg (mest fra cd-wow): - Road To Perdition R2DK - It's All About Love R2DK - Hana-bi R2FR - Superman SE R4 - Twelve Monkeys R4 - As Good As It Gets R3 - Das Boot Original Uncut etc R2 (ahh yeah!) - Man Bites Dog Criterion - The Ultimate Toy Box (Toy Story 1+2) R2 - Touching The Void R2 - Vanilla Sky R2
Lønningsdag er en god ting ;)
Og så glemte jeg næsten at nævne: - E.T. i den lækre 3-disc udgave, tak til evermind!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Planet of the Apes R3 (35 års fest-udgave) Superman SE R2 Unbreakable 2-dics R2 Sex and Lucia R2 Man Bites Dog R0 Alien, The Director's Cut R2 Das Boot, Original uncut version R2 Narc R2 James Bond: The World Is Not Enough R2 The Usual Suspects SE R2
#51 Corgan 21 år siden
Desværre ikke... omend jeg meget gerne ville. Jeg er i Kolding til på søndag. Crystalstar1200 snakkede dog noget om måske at mødes til Premiere Surprise, så hvis du har penge og tid til det, kunne du jo joine.
#46:
Jeg havde set Oldboy på koreandvds.com for lang tid siden. Den fangede min interesse, da coveret var utrolig fedt designet. Jeg læste derefter lidt om film, og var inde på IMDb.com og se den flotte rating, den havde fået. Jeg er dog ikke så fortrolig med at handle hos koreandvds.com, så jeg skrev til den gode Rasmus fra Axelmusic.dk, som derefter skaffede den hjem. Det var først efterfølgende at jeg læste at den var udtaget til hovedkonkurrencen i Cannes.
Så jeg købte den ved Axelmusic.dk for 199 kr, som El Vez rigtigt nok skriver.
#47:
He he... jeg er heller ikke hjemme i denne weekend, men jeg købte filmene i fredags og kom først til en computer idag. I Jylland har man jo også det der nymoderne "internet". Så ved du det. ;-)
#49:
Det er en deal. Jeg glæder mig meget til at se den, så jeg vil smide den i afspilleren så snart det er muligt. Jeg skal nok melde tilbage hvad jeg synes om filmen.
Btw. sorry at det er offtopic.
#52 filmz-propagandapanda 21 år siden
Du skal ikke være bange for at handle hos Koreandvds. Jeg har kun gode erfaringer med dem...
#53 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
# 50 Har du været ude og snolde igen :)
BTW sorry at dette også er offtopic !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#54 El vez 21 år siden
Idag modtog jeg (mest fra cd-wow):
- Road To Perdition R2DK
- It's All About Love R2DK
- Hana-bi R2FR
- Superman SE R4
- Twelve Monkeys R4
- As Good As It Gets R3
- Das Boot Original Uncut etc R2 (ahh yeah!)
- Man Bites Dog Criterion
- The Ultimate Toy Box (Toy Story 1+2) R2
- Touching The Void R2
- Vanilla Sky R2
Lønningsdag er en god ting ;)
Og så glemte jeg næsten at nævne:
- E.T. i den lækre 3-disc udgave, tak til evermind!
#55 Corgan 21 år siden
E.T. - Collectors Edition - 3 disc.
Også tak herfra til Evermind!
#56 filmz-Alex De Large 21 år siden
Tak for shopperiet :)
#57 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Irréversible
City of God
samt E.T. i 3-disc udgave ... takket være vor gode ven evermind, vores lokale leverandør fra Ringsted :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#58 ks 21 år siden
Planet of the apes 2disc SE, R3.
City of God, R2.
Unbreakable 2disc SE, R2.
The Usual Suspects 2disc SE, R2.
Gangs of New york 2disc, R2.
#59 filmz-Kadann 21 år siden
E.T. fra evermind, overbragt af El Vez.
Fra CD-WOW:
Planet of the Apes R3 (35 års fest-udgave)
Superman SE R2
Unbreakable 2-dics R2
Sex and Lucia R2
Man Bites Dog R0
Alien, The Director's Cut R2
Das Boot, Original uncut version R2
Narc R2
James Bond: The World Is Not Enough R2
The Usual Suspects SE R2
#60 lagoni 21 år siden
Gangs of New York
Planet of the Apes (den ene disc er dog ridset, skal lige finde ud af om den skal sendes tilbage)
Ørkendronningen Priscilla til 40 kr (med kun 4 dages fosendelse incl weekend/pinse)