#92 Hos DVDOO havde du kunne få 8-disc boxen for 499,- + 2 par briller og en lille bog....
Jeg købte selv R2UK versionen hos Axel i Odense, men der var fejl på filmene. De sprang fra en given scene tilbage til menuen. Det ændrede sig ikke, da jeg fik byttet boxen anden, tredje og fjerde gang. Så jeg fik pengene retur og købte i stedet ovennævnte version via Club Racoon. Håber dog din er OK!
Hvis du skal ud og investere i de to sidste film, så kunne du jo med fordel have købt 8-disc versionen i stedet! C",)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Men da min kostede 300 (regner med at godt kunne få de sidste til max 100 stk.) så er det vel billigt nok :S (bortset fra jeg ikke fik nogen ekstra disc :( )
Men hvilken film sprang den fra i ? eller var det alle filmene? Jeg blir jo helt nervøs nu :( Skynder mig at se dem :D
Fra Cd-Wow: Pitch Black Jeg nåede at få den med det gamle sparelink til £3,49. De har sat prisen op, så nu koster den £7,99 med det nye sparelink. ____
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gik ud fra at det var ntsc-udgaven da du sagde 8-disc da man kun kan få 8-disc udgaven i ntsc! Den hos dvdoo er dog også kun 7 disc men kan desværre ikke bestilles i øjeblikket! Tjekker hurtigst muligt filmene igennem og skriver her igen...
#91 ks 21 år siden
Lord Of the Rings: Fellowship Of the Ring, R2UK, via Club Raccoon.
#92 HeavyClaus 21 år siden
til 300 i axel musik
Nogen der ved hvor man kan få de sidste to billigt?
Og nogen der ved om der følger 3d briller med til freddys dead hvis man køber den alene?
#93 Yoda 21 år siden
Jeg købte selv R2UK versionen hos Axel i Odense, men der var fejl på filmene. De sprang fra en given scene tilbage til menuen. Det ændrede sig ikke, da jeg fik byttet boxen anden, tredje og fjerde gang. Så jeg fik pengene retur og købte i stedet ovennævnte version via Club Racoon. Håber dog din er OK!
Hvis du skal ud og investere i de to sidste film, så kunne du jo med fordel have købt 8-disc versionen i stedet! C",)
#94 HeavyClaus 21 år siden
Men da min kostede 300 (regner med at godt kunne få de sidste til max 100 stk.) så er det vel billigt nok :S (bortset fra jeg ikke fik nogen ekstra disc :( )
Men hvilken film sprang den fra i ? eller var det alle filmene? Jeg blir jo helt nervøs nu :( Skynder mig at se dem :D
#95 Yoda 21 år siden
Hos mig sprang den i alle filmene, så skynd dig at tjek dem!
#96 chronaden 21 år siden
Predator 1 S.E.
#97 wiseguy 21 år siden
Pitch Black
Jeg nåede at få den med det gamle sparelink til £3,49. De har sat prisen op, så nu koster den £7,99 med det nye sparelink.
____
#98 HeavyClaus 21 år siden
Gik ud fra at det var ntsc-udgaven da du sagde 8-disc da man kun kan få 8-disc udgaven i ntsc! Den hos dvdoo er dog også kun 7 disc men kan desværre ikke bestilles i øjeblikket! Tjekker hurtigst muligt filmene igennem og skriver her igen...
#99 Yoda 21 år siden
Håber filmene er OK :)
#100 SpielbergFreak 21 år siden
The Lost World DTS fra axel
Silence of the Lambs DTS R3 (koreandvds.com)