Gik lige lidt amok i TP, som iøvrigt har udvaldte R1 restfilm til en 50'er: - The Gift R1 - Final Fantasy R1 (Jeg fandt en ny en på roskildevej, Crystalstar :) - Enemy At The Gates R1 - Mulholland Falls R2 - Batman R2 - Batman Returns R2
Og så modtog jeg fra Axel: - Django
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
-Eddie Izzard: "Sexie" -"Spawn" S.E. Director's cut -"Se7ev" S.E. -Og 2 boxe med alt hvad Python drengene har lavet ud over film og flying circus (incl. Fliegender circus 1+2) -Og så lige Lee Evans "So what now" til at slutte af på.
#101 Great - Jeg har ellers lige skrevet til dig om hvor du skulle cykle hen, jeg tror hvis der er flere skal jeg også have The Gift, som IMO er en af Sam Remi's bedste film.
Jeg fik en anden god lille 2-disc i dag. Blodrøde Floder med bl.a. Jean Reno en imo en meget overset dvd/fransk film, med en speget handling og meget flot lyd- og billedside og kannon ekstra materiale på begge disks.
#106 Det er svært og sige. Den er vist meget individuel. Mange synes den er en for banal "superhelte"-film. Men mange synes også bare den er fed. Der er nogen meget fede effekter, som dog nok mest imponerede da den kom ud i sin tid, og så kan jeg godt lide universet. Men selve grund idéen er ligesom Hellboy så den holder. Mange steder har jeg set den til 70-100 kr. og det er jo ikke så galt.
#101 El vez 21 år siden
- The Gift R1
- Final Fantasy R1 (Jeg fandt en ny en på roskildevej, Crystalstar :)
- Enemy At The Gates R1
- Mulholland Falls R2
- Batman R2
- Batman Returns R2
Og så modtog jeg fra Axel:
- Django
#102 filmz-kaad79 21 år siden
"Even artichokes have hearts"
#103 filmz-VirtUs 21 år siden
The Fan 25kr hos tp
Rules of Engagement 25kr hos tp
ja deeeeeeeeeet :D
#104 HeavyClaus 21 år siden
Har set del 1 og 2 nu og ingen problemmer!
#105 rimmer 21 år siden
-Eddie Izzard: "Sexie"
-"Spawn" S.E. Director's cut
-"Se7ev" S.E.
-Og 2 boxe med alt hvad Python drengene har lavet ud over film og flying circus (incl. Fliegender circus 1+2)
-Og så lige Lee Evans "So what now" til at slutte af på.
#106 HeavyClaus 21 år siden
Er spawn fed? Overvejer selv at købe den nemlig!
#107 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Jeg fik en anden god lille 2-disc i dag. Blodrøde Floder med bl.a. Jean Reno en imo en meget overset dvd/fransk film, med en speget handling og meget flot lyd- og billedside og kannon ekstra materiale på begge disks.
Kan købes hos bl.a. Dvdoo til 100 kr
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#108 rimmer 21 år siden
Det er svært og sige. Den er vist meget individuel. Mange synes den er en for banal "superhelte"-film. Men mange synes også bare den er fed. Der er nogen meget fede effekter, som dog nok mest imponerede da den kom ud i sin tid, og så kan jeg godt lide universet. Men selve grund idéen er ligesom Hellboy så den holder.
Mange steder har jeg set den til 70-100 kr. og det er jo ikke så galt.
#109 Yoda 21 år siden
#110 HeavyClaus 21 år siden
Læser seæv tegneserierne og er ville med universet også :) Så det lyder som noget man skal ha'