Fik soundtracket til Lotr trilogy fra cdwow i dag.
FYI lad være med at åbne den lille pakke med små billeder i, hvad fanden er meningen med dem? Skal de bare skramle rundt og falde ud, lige så snart man tager en af cderne ud af kassen, det er sq ikke særligt gennemtænkt :(
Min start på måneden hvor jeg ingen dvder ville købe starter skidt (eller godt):
Sympathy for Mr. Vengeance When The Last Sword Is Drawn Tell me something One Hell Of A Christmas/Nattens Engel (2-Disc) Nick of Time Manhunter: Special Edition Dybet: Special Edition Dræberen / Desperado / Once Upon A Time In Mexico: Collector's Box Set Black Sabbath The Phantom of the Opera Invasion of the Body Snatchers Demonia Ghost World My Wife is a Gangster The Gift O brother, where art thou ? True Romance: Special Edition Chinatown The Stendahl Syndrome Tora! Tora! Tora!: Special Edition
Heh Heh Heh! Lisa! Vampires are make believe, just like elves and gremlins and eskimos!
#151 lagoni 21 år siden
#152 filmz-propagandapanda 21 år siden
Naked Weapon er faktisk ikke helt ringe, den kan sagtens ses. Den har lidt Battle Royale over sig.
#153 filmz-Kadann 21 år siden
Jeps, men stolt. :)
#152 -
Ok. :)
#154 dyg 21 år siden
#155 filmz-principia 21 år siden
Så tror jeg da nok, jeg kender til definitionen af ægte kærlighed! :P
---------------
DVD: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/principia
#156 JannikAnd 21 år siden
#157 ks 21 år siden
#158 filmz-ken-greve 21 år siden
Den er bare for fed, skal snarest have fingre i Vol.1 box'en.
#159 inflector 21 år siden
FYI lad være med at åbne den lille pakke med små billeder i, hvad fanden er meningen med dem? Skal de bare skramle rundt og falde ud, lige så snart man tager en af cderne ud af kassen, det er sq ikke særligt gennemtænkt :(
#160 puffin 21 år siden
Sympathy for Mr. Vengeance
When The Last Sword Is Drawn
Tell me something
One Hell Of A Christmas/Nattens Engel (2-Disc)
Nick of Time
Manhunter: Special Edition
Dybet: Special Edition
Dræberen / Desperado / Once Upon A Time In Mexico: Collector's Box Set
Black Sabbath
The Phantom of the Opera
Invasion of the Body Snatchers
Demonia
Ghost World
My Wife is a Gangster
The Gift
O brother, where art thou ?