Intet mindre! Lidt surt, at en Special Edition lige er udkommet bl.a. med kommentatorspor med manuskriptforfatter Charlie Kaufman og instruktør Michel Gondry. Den har dog "kun" DTS 5.1, men jeg har ihvertfald i sinde at erstatte min koreanske udgave med denne...
PM??? Besked, ja den fik jeg jeg må lige have fat i min fætter der.
Med hensyn til Eternal Sunshine in the spotlesss Mind, så har jeg det fint med at min er en skrappet udgave, bruger alligevel aldrig de (efter min mening) totalt ubruglige kommentarspor.
#181 evermind 21 år siden
Tintin og Hajsøen (nu, vi snakker nostalgi...)
- 25 kr. i Videotossen
Paulie
Hulk
- 20 kr. stk. i Kvickly... selv om Hulk ikke lige er min kop te, er det trods alt en superheltefilm, så den røg sgu med til den pris...
#182 SpielbergFreak 21 år siden
#183 chronaden 21 år siden
The Name Of The Rose (Axelmusic)
Supernova (Axelmusic)
In the Mouth of Madness (Axelmusic)
The Girl Next Door (CD-WOW)
Natural Born Killers (CD-WOW)
Amadeus: Director's Cut (CD-WOW)
Mike Oldfield: Elements - The Best Of (CD-WOW)
#184 JannikAnd 21 år siden
Tillykke med sidste års bedste film... :)
#185 SpielbergFreak 21 år siden
Oh yeah! Jeg så den I Paladium, og jeg var solgt fra starten, simpelthen et mesterværk! :-)
#186 nakalay 21 år siden
#187 JannikAnd 21 år siden
Intet mindre! Lidt surt, at en Special Edition lige er udkommet bl.a. med kommentatorspor med manuskriptforfatter Charlie Kaufman og instruktør Michel Gondry. Den har dog "kun" DTS 5.1, men jeg har ihvertfald i sinde at erstatte min koreanske udgave med denne...
Fik du i øvrigt min PM?
#188 SpielbergFreak 21 år siden
PM??? Besked, ja den fik jeg jeg må lige have fat i min fætter der.
Med hensyn til Eternal Sunshine in the spotlesss Mind, så har jeg det fint med at min er en skrappet udgave, bruger alligevel aldrig de (efter min mening) totalt ubruglige kommentarspor.
#189 JannikAnd 21 år siden
Normalt hører jeg heller ikke kommentatorsporerne (med undtagelse af LotR EE), men jeg må bare høre Charlie Kaufman gi' den gas!
Snakke med din fætter? Om yderligere produktion, eller hvad..?
#190 SpielbergFreak 21 år siden