Once upon a time in the west (Special Collectors edition): 100 kr The Boondock Saints: 25 kr Good Morning vietnam (special edition): 100 kr That thing you do: 100 kr Fremmed legionens helte: 25 kr The Hulk ( i denne lækre udgave): 150 kr Memento (limited edition): 150 kr
Ja ja ja... Selvfølgelig gør jeg det... Som min gamle far altid sagde... "Du skal høre efter hvad jeg mener, ikke hvad jeg siger... Så når jeg siger buk dig, kan du lige så godt også lukke øjenene..." ;)
"Du gør mig sur. Du vil ikke kunne lide mig, når jeg er sur" "Gooood Morgen, Vietnam. Dette er ikke en prøve. Det er Rock 'n' Roll" Jeg kunne godt tænke mig dansk synkronisering på nogle flere film nu om dage. Det ville være totalt grineren!
#39 - gider du ikke skrive når du har set den? Enten i forummet eller via beskedsystemet - er ret interesseret i folks meninger om de ekstra 12min er noget værd (og også gerne lidt om ekstra-materialet hvis du/I lyster?) - har nemlig den alm. version og går og overvejer at købe SE, men har ikke besluttet mig endnu...
#31 filmz-che 22 år siden
The Boondock Saints: 25 kr
Good Morning vietnam (special edition): 100 kr
That thing you do: 100 kr
Fremmed legionens helte: 25 kr
The Hulk ( i denne lækre udgave): 150 kr
Memento (limited edition): 150 kr
:)
#32 filmz-che 22 år siden
#33 McPeter 22 år siden
Ellers er der i hvert fald tale om nogle versioner jeg ikke er stødt på før! :-)
#34 filmz-che 22 år siden
#35 skittlez 22 år siden
"Gooood Morgen, Vietnam. Dette er ikke en prøve. Det er Rock 'n' Roll"
Jeg kunne godt tænke mig dansk synkronisering på nogle flere film nu om dage. Det ville være totalt grineren!
#36 filmz-Kadann 22 år siden
Overgav mig, så jeg kunne få alle Jack Ryan filmene i samme udgave.
#37 nakalay 22 år siden
#38 filmz-Kadann 22 år siden
Jeps, rettet ;)
er vist lidt stenet her til aften.
#39 Skobbolop 22 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#40 McPeter 22 år siden
På forhånd tak for hjælpen! :-)