sorry, lagde først nu mærke til jeres poster. Jeg købte min over eBay.co.uk Der er rimlig mange folk der som sælger nye varer for brugte vares penge. hvis man er klar på at skulle betale med sådan noget som Paypal, så kan man faktisk spare mange penge...
Elllers er der jo amazon.co.uk , men jeg ved ikke om de har "metal box" udgaven...
#46: Samme her.. Bestilte torsdag så det var da hurtig ekspedition. Fik desuden også Crouching Tiger Hidden Dragon til 50,- fra CD-wow. Der er oven i købet engelsk tale med selv om der ikke skulle være det ifølge beskrivelsen. Men det gør jo ikke noget.. :)
Der er både engelsk og originalt. Jeg kan også bedst lide originalt sprog men det gør da ikke noget at der er på engelsk også. Der er jo nogen der ikke gider at høre på mandarin..
#41 nakalay 22 år siden
#42 McPeter 22 år siden
#43 22 år siden
sorry, lagde først nu mærke til jeres poster. Jeg købte min over eBay.co.uk
Der er rimlig mange folk der som sælger nye varer for brugte vares penge. hvis man er klar på at skulle betale med sådan noget som Paypal, så kan man faktisk spare mange penge...
Elllers er der jo amazon.co.uk , men jeg ved ikke om de har "metal box" udgaven...
#44 filmz-WSTE_M 22 år siden
l
l
glemte at logge ind... d'Oh!
descend on us all this day, and for evermore.
#45 Guts 22 år siden
Edward Scissorhands
Donnie Darko
Saving Private Ryan
#46 lagoni 22 år siden
nok den mest stilede dvd-udgivelse jeg længe har set
#47 filmz-Pollux 22 år siden
Fik desuden også Crouching Tiger Hidden Dragon til 50,- fra CD-wow. Der er oven i købet engelsk tale med selv om der ikke skulle være det ifølge beskrivelsen. Men det gør jo ikke noget.. :)
#48 filmz-Alex De Large 22 år siden
#49 filmz-Pollux 22 år siden
#50 filmz-Alex De Large 22 år siden