Gravatar

#81 nakalay 21 år siden

#80 Det er en musikvideo, hvis du ikke har opdaget det. Du kan se den her. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#82 lagoni 21 år siden

#78 - ja, jeg var ellers lige begyndt amore mig over mine ugentlige mails og deres svar om at "de gjorde deres bedste". Min nye mission er nu at få en ny Dreamcatcher (coveret var ødelagt da jeg fik den), det har indtil nu varet 1½ måned.

Og ja, den er fed. Der er kun den ene video, men den er klart pengene værd. Egentlig en ganske simpel sang, men utrolig følelsesladet og flot. Vil ikke beskrive den her, den skal ses.
edit: og takket være Nakalay, kan I nu det :)

#80 - de har nok verdens mest misledende navn :) Men så længe det er billigt, er jeg villig til at vente.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#83 Yoda 21 år siden

Modtog for anden gang "Millennium Seasons 1-3" fra ChoisesDirect til £15 stk. - denne gang til gave.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#84 Scherlund 21 år siden

#82 Kender det godt. Har nu i 4 måneder prøvet at få dem til sende en GitS:SAC Vol.1 SE uden fejl. Sidder nu med 4 kopier med fejl i DTS sporet og sammenkørte spor på OST'en.
Gravatar

#85 nakalay 21 år siden

#84 Er en af dem tilovers? Jeg står lige og mangler en. ;)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#86 aknot 21 år siden

Det var dog en enormt trist Cash sang, nu kender jeg ikke så meget til Johnny Cash, men hvad er det lige han er kede af??
Sangen var rigtig god, men den gjorde mig en smule trist, på en "fed" måde (hvis man kan sige sådan)
Gravatar

#87 lagoni 21 år siden

Der er helt sikkert nogle Cash-fans, der ved det bedre end jeg, men mener den handler om at han ser tilbage på sit hårde og sikkert ganske begivenhedsrige liv. Han døde vist kort efter videoen blev lavet, ganske sørgeligt.

Videoen blev nomineret til en M-TV award (ikke at det er noget kvalitetsstempel, men godt klaret af en mand der ikke er blandt stationens faste 'inventar')
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#88 JannikAnd 21 år siden

Kan nu godt lide Johnny Cash, men jeg er ikke med på bølgen i sådan en grad, at jeg kan navngive diverse udgivelser. :)
Gravatar

#89 aknot 21 år siden

ja det gør det jo ikke mindre trist (altså at han døde, ikke at han blev nomineret til MTV, det er tilgengæld godt gået)
Gravatar

#90 DarkLight 21 år siden

Ja, lagoni's venten på Cash er næsten lige så legendarisk som Scherlund's bøvl med sine GITS'.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: