the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Har hverken set "Monster" eller "Monster's Ball", men "The Hours" har altså bare taget mig med storm, og da jeg ikke kunne nå at gense den forleden på DR2, ja så blev jeg nødt til at bestille den til samlingen - den er vidunderlig!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
# 49 - jeg er faktisk uenig. Jeg synes Monsters Ball er en rigtig god film, selv om de to andre er bedre. Men det er jo tre film med gode, stærke kvinderoller, hvilket jo altid er velkomment i et mandsdomineret Hollywood :)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#41 filmz-Bruce 19 år siden
#42 filmz-Bruce 19 år siden
stor trailer af filmen
#43 filmz-yoshimura 19 år siden
#44 PredatorX 19 år siden
Den kørte 6 gange på repeat igår:-) Ja, den er totalt cool. Måske den bedste tool skive...?
#45 Yoda 19 år siden
Monster
Monster's Ball
The Hours
I alt 109,-
#46 tiny 19 år siden
#47 Yoda 19 år siden
Ja, det håber jeg. ;-)
Har hverken set "Monster" eller "Monster's Ball", men "The Hours" har altså bare taget mig med storm, og da jeg ikke kunne nå at gense den forleden på DR2, ja så blev jeg nødt til at bestille den til samlingen - den er vidunderlig!
#48 JannikAnd 19 år siden
#49 McPeter 19 år siden
#50 tiny 19 år siden