#44 10.000 Days og Lateralus kæmper efter min mening om førstepladsen.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Fandt denne film hos TP til 25,- og så måtte det jo være på tide at se filmen der sikrede os alt for lang tids hysteri fra Halle Barry til Oscar-showet for nogle år siden. :-) Men ak - filmen skuffede mig desværre ret meget. :-( Synes der har været en del film der omhandler temaet dødsstraf bedre. Derudover var der flere steder jeg syntes historien/skuespillet halter, her tænker jeg dog primært på Billy Bob Thornton, hvis karakter ændrer sig lige end tand for hurtigt efter min smag. Synes ellers han plejer at være ret god. :-( Derudover var jeg heller ikke særligt imponeret af Halle Berry - det har jeg egentligt aldrig rigtigt været når jeg tænker over det. Kan ikke lige huske de andre kandidater fra det år, men kan ikke lade være med at tænke at jeg ikke helt synes det er en Oscar værd. :-(
Jeg kan se fra dit indlæg i what we saw-tråden, at vi ikke helt har samme filmsmag. Fx synes jeg ikke Crash er 6/6 og The Island 5/6 værd. Men sådan er vi jo forskellige :)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#56 - hehe. touché... :-) Måske er det også bare fordi de "gode, stærke kvinderoller" ikke appellerer til mig på helt samme måde... :-P
Er iøvrigt også gået over til IMDb's 10-skala og har efterfølgende ændret mine karakterer til 9/10 for Crash og 8/10 for Øen... Ikke at det sikkert hjælper meget på vores uenighed. :-)
Men jeg kan se på din profil, at vi faktisk har en del sammenfald i favoritfilm. Så helt galt er det jo ikke. Og ang de stærke kvinderoller, så ser jeg glædeligt, at du også har My Life Without Me på din liste :)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#51 filmz-yoshimura 19 år siden
#52 McPeter 19 år siden
Fandt denne film hos TP til 25,- og så måtte det jo være på tide at se filmen der sikrede os alt for lang tids hysteri fra Halle Barry til Oscar-showet for nogle år siden. :-)
Men ak - filmen skuffede mig desværre ret meget. :-( Synes der har været en del film der omhandler temaet dødsstraf bedre. Derudover var der flere steder jeg syntes historien/skuespillet halter, her tænker jeg dog primært på Billy Bob Thornton, hvis karakter ændrer sig lige end tand for hurtigt efter min smag. Synes ellers han plejer at være ret god. :-( Derudover var jeg heller ikke særligt imponeret af Halle Berry - det har jeg egentligt aldrig rigtigt været når jeg tænker over det. Kan ikke lige huske de andre kandidater fra det år, men kan ikke lade være med at tænke at jeg ikke helt synes det er en Oscar værd. :-(
3 / 6
Har ikke ændret mening siden da... :-)
#53 pulse83 19 år siden
The Upside of Anger (med den vanvittigt dårlige danske titel "Det ku' ikke være bedre") til 69 kr.
#54 dyg 19 år siden
Corpse Bride: Limited Commemorative Figures Box
#55 filmz-lbw 19 år siden
#56 tiny 19 år siden
Jeg kan se fra dit indlæg i what we saw-tråden, at vi ikke helt har samme filmsmag. Fx synes jeg ikke Crash er 6/6 og The Island 5/6 værd. Men sådan er vi jo forskellige :)
#57 Yoda 19 år siden
Det bliver spændende hvem af jer, jeg bliver mest enig med efter at have set filmen! ;-)
#58 McPeter 19 år siden
Måske er det også bare fordi de "gode, stærke kvinderoller" ikke appellerer til mig på helt samme måde... :-P
Er iøvrigt også gået over til IMDb's 10-skala og har efterfølgende ændret mine karakterer til 9/10 for Crash og 8/10 for Øen... Ikke at det sikkert hjælper meget på vores uenighed. :-)
#59 tiny 19 år siden
Men jeg kan se på din profil, at vi faktisk har en del sammenfald i favoritfilm. Så helt galt er det jo ikke. Og ang de stærke kvinderoller, så ser jeg glædeligt, at du også har My Life Without Me på din liste :)
#60 HelmerJ 19 år siden
Gæt om den blev knaldet for 105kr i tolden, men her er den:
Donnie Darko 3disc
Kan man få nok!