Gravatar

#61 McPeter 19 år siden

#59 - Jamen det er jo også en fantastisk og stærkt undervurderet film. :-) Og ja, du har også nogle gode film på din liste, selvom der også er et par "smuttere" imellem - men det synes du sikkert også om min... :-D (har iøvrigt ikke opdateret den i lang tid - måske burde jeg...) :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#62 tiny 19 år siden

# 61 - absolut, altså ang svipsere :) Som hunkønsvæsen skal jeg jo have et par tøsefilm på listen :) Iøvrigt synes jeg, at det er svært at lave en favorit liste. Det svinger jo lidt alt efter humør mv. Og ofte kan andet gennemsyn ofte ændre temmelig meget.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#63 filmz-yoshimura 19 år siden

Modtog fra frøken Cenobite:

Crying out Love Ltd. Ed. + 2x Saturday Night Live.

Takker for handlen :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#64 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 36 og 48 Nu vi er ved små film, så skulle du tage et kig på "L'Appartement" :)

Hvad jeg selv har modtaget , tjaaa en stak nye sager og et stykke hjemmebag og jo sørme om der ikke også lå 2 film:

Bullitt
The Deer Hunter - desværre i On-Air udgave :-(
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#65 davenport 19 år siden

#60 - hvad har den Donnie D samling efterhånden stået dig i? Nu mangler du bare hd og blueray versionen, når de engang kommer :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#66 HelmerJ 19 år siden

hmm vi snakker vel 600 efter hånden, de er jo købt da de var ny
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#67 filmz-yoshimura 19 år siden

#64 Han kan da også bare se Wicker Park :oP
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#68 JannikAnd 19 år siden

#64 - Jo tak, har den også allerede i tankerne. Men tak for heads-up, kan jo aldrig skade :)
Gravatar

#69 chronaden 19 år siden

#55 har desværre ik lige mulighed for at se dem igennem forløbigt :O
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#70 filmz-lbw 19 år siden

#69 np! tog chancen alligevel. ;o)
I am smiling because they haven't found the bodies yet.

Skriv ny kommentar: