#59 - Jamen det er jo også en fantastisk og stærkt undervurderet film. :-) Og ja, du har også nogle gode film på din liste, selvom der også er et par "smuttere" imellem - men det synes du sikkert også om min... :-D (har iøvrigt ikke opdateret den i lang tid - måske burde jeg...) :-)
# 61 - absolut, altså ang svipsere :) Som hunkønsvæsen skal jeg jo have et par tøsefilm på listen :) Iøvrigt synes jeg, at det er svært at lave en favorit liste. Det svinger jo lidt alt efter humør mv. Og ofte kan andet gennemsyn ofte ændre temmelig meget.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Crying out Love Ltd. Ed. + 2x Saturday Night Live.
Takker for handlen :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#61 McPeter 19 år siden
#62 tiny 19 år siden
#63 filmz-yoshimura 19 år siden
Crying out Love Ltd. Ed. + 2x Saturday Night Live.
Takker for handlen :o)
#64 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Hvad jeg selv har modtaget , tjaaa en stak nye sager og et stykke hjemmebag og jo sørme om der ikke også lå 2 film:
Bullitt
The Deer Hunter - desværre i On-Air udgave :-(
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#65 davenport 19 år siden
#66 HelmerJ 19 år siden
#67 filmz-yoshimura 19 år siden
#68 JannikAnd 19 år siden
#69 chronaden 19 år siden
#70 filmz-lbw 19 år siden