ud over dem der før er nævnt kan jeg tilføje disse som de har i aldi til 89,-
Dragonfly Trainspotting 8 mm
Nu har jeg ikke selv 16:9 endnu, men er det ikke noget med at the abyss ikke er anamorphic? Bagpå står der hvertfald: Widescreen version 4:3 :S. Ville bare lige advare hvis nogen ikke vil ha' det ;)
Jo, alle dvd-udgivelser af The Abyss er non-anamorphic, selv den splinternye R1 udgivelse fra Oktober 2003.
Skandale!
Når man så ellers er kommet sig over det, er Aldi-udgaven af filmen tilsyneladende den bedste man kan få fat i, medmindre der er skåret i den (not bloody likely, men man ved aldrig). UK udgaven er skåret i scenen hvor musen får en svømmetur i det lyserøde snask og det er jo set før at en Dansk udgivelse blot er UK'en med dansk omslag.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Og lige for at specificere, det der blev skåret fra UK udgaven er følgende: 0m 45s - at the request of the British Veterinary Association. The scene where the rat is put into liquid oxygen was reframed and trimmed, as it appears to show an animal in distress.
De er skøre de Briter!
kan da lige nedfælde hva jeg har modtaget af dvd's de sidste 3 måneder:
Farscape Complete Season 1 Indiana Jones Collection Schindlers List The Pianist Fear and Loathing in Las Vegas (Criterion) Saving Privat Ryan (DTS) Dances With Wolves (SE 3-Disc Edtion) Gangs of New York Eyes Wide Shut The Shining Rose Red The Haunting The 13th Warrior Who Framed Roger Rabbit The Fifth Elementh The Patriot (Mel Gibson) Monty Python Quest for the Holy Grail Monty Python Life of Brian Fawlty Towers (All 12 Episodes) A Fish Called Wanda Fargo A Clockwork Orange The Thing The Ninth Gate Full Metal Jacket Forrest Gump Blinkende Lygter Deer Hunter Boondock Saints 1492 Blade Runner SpaceBalls Conan the Barbarian Tombstone Young Guns 1 Young Guns 2 Animal House The Abyss Zardoz
Der dumpede oss lidt ind ad døren fra cd-wow: - Blade R1 - Saving Private Ryan 2-disk R2 "The Ultimate Collector's Ed." hvad det så end skal betyde, identisk med den danske 2-disk udgivelse. Den var billig (£6.5 med diverse sparelir), sikkert fordi "60th D-Day Anniversary Ed." er på trapperne. Så hvis man gerne vil have det meste ud af filmen og ikke gider give 100kr ekstra for nogle andre og lidt flere dokumentarer, kan denne bestemt anbefales. Lækker digipack indpakning!
#121 HeavyClaus 21 år siden
The Abyss
Cast away
alle fra aldi ;)
ud over dem der før er nævnt kan jeg tilføje disse som de har i aldi til 89,-
Dragonfly
Trainspotting
8 mm
Nu har jeg ikke selv 16:9 endnu, men er det ikke noget med at the abyss ikke er anamorphic? Bagpå står der hvertfald: Widescreen version 4:3 :S.
Ville bare lige advare hvis nogen ikke vil ha' det ;)
#122 El vez 21 år siden
Skandale!
Når man så ellers er kommet sig over det, er Aldi-udgaven af filmen tilsyneladende den bedste man kan få fat i, medmindre der er skåret i den (not bloody likely, men man ved aldrig). UK udgaven er skåret i scenen hvor musen får en svømmetur i det lyserøde snask og det er jo set før at en Dansk udgivelse blot er UK'en med dansk omslag.
#123 Skobbolop 21 år siden
rigtig fed film faktisk.. det er sådan en man kan se igen og igen...
...og igen
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#124 Corgan 21 år siden
The Abyss
Catch Me If You Can
Cast Away
#125 filmz-Kadann 21 år siden
Du kunne ikke friste dig mht. Abyss? ;)
Er musen så med.. eller hva'? FORTÆL OS DET!!!1
#126 El vez 21 år siden
0m 45s - at the request of the British Veterinary Association. The scene where the rat is put into liquid oxygen was reframed and trimmed, as it appears to show an animal in distress.
De er skøre de Briter!
#127 Corgan 21 år siden
LOL! Nej, jeg måtte jo lige hen og checke den ud. Og efter en indre dialog, besluttede jeg mig for at købe den.
Ang. scenen med musen i The Abyss, så er den med.
#128 chronaden 21 år siden
Farscape Complete Season 1
Indiana Jones Collection
Schindlers List
The Pianist
Fear and Loathing in Las Vegas (Criterion)
Saving Privat Ryan (DTS)
Dances With Wolves (SE 3-Disc Edtion)
Gangs of New York
Eyes Wide Shut
The Shining
Rose Red
The Haunting
The 13th Warrior
Who Framed Roger Rabbit
The Fifth Elementh
The Patriot (Mel Gibson)
Monty Python Quest for the Holy Grail
Monty Python Life of Brian
Fawlty Towers (All 12 Episodes)
A Fish Called Wanda
Fargo
A Clockwork Orange
The Thing
The Ninth Gate
Full Metal Jacket
Forrest Gump
Blinkende Lygter
Deer Hunter
Boondock Saints
1492
Blade Runner
SpaceBalls
Conan the Barbarian
Tombstone
Young Guns 1
Young Guns 2
Animal House
The Abyss
Zardoz
#129 El vez 21 år siden
- Blade R1
- Saving Private Ryan 2-disk R2 "The Ultimate Collector's Ed." hvad det så end skal betyde, identisk med den danske 2-disk udgivelse. Den var billig (£6.5 med diverse sparelir), sikkert fordi "60th D-Day Anniversary Ed." er på trapperne. Så hvis man gerne vil have det meste ud af filmen og ikke gider give 100kr ekstra for nogle andre og lidt flere dokumentarer, kan denne bestemt anbefales. Lækker digipack indpakning!
#130 Zelle 21 år siden
The Abyss havde man jo selvfølgelig og så besluttede jeg ikke at overtrække min konto mere ved at købe flere. ;D Der var ellers masser af gode film...