Har fået United 93, Little Miss Sunshine, The Departed, Team America -World Police og The Passion of Joan of Arc i denne uge...
Og så er jeg lige kommet til at bestille Criterion Collections Carl Th. Dreyer boks med Ordet, Vredens Dag, Gertrud og Mit Metier, men det er nu ikke sikkert tolden er enig i jeg skal have den
#185 Det håbede jeg også ville fungere med min Kitano-boks fra dvdfromkorea, men næ nej, pest dk forlangte en faktura/kvittering for netbetaling, før de gad skibe den videre til mig.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#187 Takeshi Kitano Collection 1990-2003 (11 disc). Alle filmene er i anamorphic widescreen, men alle undtagen Zatoichi har dog kun 2.0-lyd. Men lækker ser den ud - glæder mig til at modtage den (selv om jeg får en fin toldregning oveni).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#181 filmz-Narniabæver 18 år siden
An American Haunting (kr. 50)
Føtex i Vejle:
Hide and Seek (kr. 50)
#182 Skeloboy 18 år siden
Og så er jeg lige kommet til at bestille Criterion Collections Carl Th. Dreyer boks med Ordet, Vredens Dag, Gertrud og Mit Metier, men det er nu ikke sikkert tolden er enig i jeg skal have den
#183 thebigzzz 18 år siden
Soldaterkammeraterne 1-6
tp:
Daredevil - DC
De ti bud - special collector's edition
Kampen om den røde ko
#184 tiny 18 år siden
Da Harry mødte Sally
Carnivale S2 - skal lige en tur forbi og hente den på posthuset :)
#185 dyg 18 år siden
Pan's Labyrinth - R3 lækkerheds-udgave fra DVDFromKorea
med til mig. Den har endda været åbnet i tolden, men da der var smidt en fake invoice i kassen slap jeg for told. Tak til DVDFromKorea :)
#186 filmz-yoshimura 18 år siden
#187 El vez 18 år siden
#188 filmz-yoshimura 18 år siden
Tjek den på www.dvdfromkorea.com (kan ikke linke direkte).
#189 Captain Vallo 18 år siden
Romance & Cigarettes
Rene Hjerter
Borat
Little Miss Sunshine
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#190 stefsims 18 år siden
The Hudsucker Proxy
Big Lebowski: Collectors edition
Das Boot Superbit