#113 Ud over selve filmen på VHS, havde jeg i forvejen også Vol.1 af "the collection" (især The Creeping Terror er go' spas, hehe), og så har jeg jo set, hvad jeg kunne komme i nærheden af hist og her. Men jeg skal klart have købt flere af slagsen.
Er der nogle episoder, du særligt kan anbefale?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#115 Det er jo smag og behag. De fleste afsnit er ret ringe og man skal afgjort være i humør til dem. Jeg holder meget af Collection #5, måske fordi det var den første jeg købte, ellers må jeg anbefale "The Essentials" med "Santa Claus Conquers the Martians" som det klart bedste afsnit. Under alle omstændigheder er de afsnit hvor Mike Nelson er vært dem,jeg bedst kan lide. Det er også ham der er med i "the movie"
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Er lige kommet hjem fra Barcelona og der lå minsandte BoB R2/4 til mig... desværre amaray-udgaven, men mon ikke der kunne ske en diskret "fejl", så min far lige pludselig har amaray udgaven og jeg har digipack udgaven?! ;-)
#111 SpielbergFreak 19 år siden
Det er en LE fra korea. Kun 1500 eksemplarer. Den er i DTS ES 6.1.
Hvis du er heldig kan den findes på eBay.
:-)
#112 evermind 19 år siden
Mystery Science Theater 3000: The Movie
Weeeeee!! :D
#113 lyspunkt 19 år siden
#114 kill the bills 19 år siden
#115 evermind 19 år siden
Ud over selve filmen på VHS, havde jeg i forvejen også Vol.1 af "the collection" (især The Creeping Terror er go' spas, hehe), og så har jeg jo set, hvad jeg kunne komme i nærheden af hist og her. Men jeg skal klart have købt flere af slagsen.
Er der nogle episoder, du særligt kan anbefale?
#116 lyspunkt 19 år siden
Jeg holder meget af Collection #5, måske fordi det var den første jeg købte, ellers må jeg anbefale "The Essentials" med "Santa Claus Conquers the Martians" som det klart bedste afsnit.
Under alle omstændigheder er de afsnit hvor Mike Nelson er vært dem,jeg bedst kan lide. Det er også ham der er med i "the movie"
#117 dyg 19 år siden
UH! Manos the hands of fate er der også! Hold da op. Den skal jeg have fat i. Det var en af filmene Stegelmann viste os ved foredraget på århus uni.
#118 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#119 SpielbergFreak 19 år siden
Den er faktisk lidt fesen. der er intet ekstramateriale. Det er en 1-disc i bedre lyd og billed.
Der følger et lille krystalflygel med, ellers er der ikke noget.
#120 McPeter 19 år siden