Gravatar

#1 Bates 19 år siden

Så starter jeg en tråd igen :)

Forrige Tråd

Modtog idag :

Schindler's List Limited Edition - fra Moviezoo (pakket godt ind som jeg bad dem om....god service :)
Gravatar

#2 Yoda 19 år siden

Jeg græder stadig salte tårer over, at der ikke var en til mig :-(
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#3 McPeter 19 år siden

#1 - jeg overvejede at skrive noget som kommentar, men gjorde det vidst ikke. Gaar ud fra de tager deres kunder serioest nok... Glaeder mig til jeg kommer hjem i nat for at se om den er kommet sikkert frem... :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#4 Bates 19 år siden

Det er total lækkerheds edition! - og så til 130kr...wow.

#3 - Jeg er da sikker på at de tager deres kunder seriøst - det gør postdanmark bare ikke ;)
Gravatar

#5 kill the bills 19 år siden

Købte simpsons limited season 7 til 400 kr og lost season 1 til 200 kr ved stereo studiet.
Gravatar

#6 Yoda 19 år siden

Du ska' da bare gnide salt i såret? ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#7 Bates 19 år siden

#6 - hehe sorry...det var ikke meningen...den er bare nice :)
Gravatar

#8 tiny 19 år siden

# 1

Jeg modtog samme pakke - i fin stand og pakket godt ind, selv om jeg ikke havde bedt udtrykkeligt om det :) Mit billede er af den lille pige i den røde jakke.

# 2 - Yoda, hvis du kigger i tråd nr 77 fandt jeg et par steder, hvor boksen også kan købes, dog lidt dyrere.

Fik desuden Alias, sæson 2-4 også fra Moviezoo. Og det endda selv om sæson 4 først skulle udkomme på lørdag :)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#9 McPeter 19 år siden

#4 - det jeg mente var at hvis de tager deres kunder serioest, saa VED de ogsaa at Post-DK IKKE goer det - og derfor soerger de naturligvis for passende indpakning (som #8 heldigvis bekraefter)...

#6 - ved ikke om det goer det meget bedre, men jeg har nu en almindelig R2-DK 2-disc udgave til overs som du kan koebe af mig?! ;-) (ej, ok - den var maaske under baeltestedet... - sry!) :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#10 filmz-yoshimura 19 år siden

#6 Så må vi håbe, du modtager en trøstepakke med posten i dag ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: