Gravatar

#11 Bates 19 år siden

#8-9 - Ja ok det var altså en ligegyldig bemærkning jeg havde skrevet til dem, men det vigtigste er jo at den kom frem i et stykke :D

Fik også billedet med pigen.
Gravatar

#12 filmz-propagandapanda 19 år siden

Jeg køber da gerne din R2-DK udgave, jeg har ikke brug for en flot indpakning for at nyde en god film.
Gravatar

#13 Yoda 19 år siden

Jeps, den skal nok få smilet frem på mine læber igen ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#14 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 1 Jeg græder også stadig salte tårer over, at der ikke var en til mig :-(

# 9 skal vi sige 10 kr ;)

Modtog dog istedet en lille Monster boka med 14 dvder og et par dukker - jeg tror den er fra TP - i forsinket fødselsdagsgave :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#15 filmz-Bruce 19 år siden

#14 Damn! For 100 bobs?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#16 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 15 Ohh my ! Spændt på at høre på hvad :)

Venter stadig på min Deadwood 2. sæson, kunne godt bruge noget at kigge på mens jeg ligger her og keder mig :-/

Gravatar

#17 McPeter 19 år siden

#15-16 - nu maa I to gamle maend skrue lidt op for hoereapparatet - det giver jo ingen mening det I skriver?! :-P

CS: "Jeg har faaet monster boka i gave"
B: "For 100 bobs?"
CS: "Ohh my! Spaendt paa at hoere paa hvad"

Mit umiddelbare gaet er at CS har taget fejl af denne og den traad hvor Bruce skriver noget med at det blev dyrt hos DVDpacific?! ;-) At B saa spoerger hvad en gave koster forstaar jeg saa heller ikke... :-P

Straaam op! ;-) ;-) ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#18 filmz-Bruce 19 år siden

#17 :) Jeg læste noget et sted om, at der var et tilbud hos TP, 100 kr. for Monster bokaen og så ville jeg bare høre om ham den gamle, havde fået den, bokaen, for de 100 :)

Men jeg kan godt se forvekslingen :D

Jeg ved godt vi gamle, ikke er så hippe, trendy, coole, for vilde eller for fede (ok måske for fede!), men vi fatter i det mindste ikke hinanden ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#19 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Okay for at gøre det mere klart for vores unge ven, må jeg vel hellere skrive ...

Jeg fik en GAVE fra en kollega PÅ ARBEJDET, FORSINKET, da jeg o havde FØDSELSDAG den 5. maj. GAVEN var en Monster Legacy Collection (14 DVD) købt i TP.

Men du har ret jeg tog fejl af de 2 tråde :-/ ... medicinen går ind - forstanden går ud :o)

Gravatar

#20 Herrguth 19 år siden

Modtog idag:

Lost - season 1 (fra CDON)
Charlie & Chokoladefabrikken (2-Disc) (fra Kvickly)
Valhalla (2-Disc) (fra DVDOO)
Million Dollar Baby (brugt, fra en ven)

Skriv ny kommentar: