bare ærligt at spillet så er et typisk EA produkt, masser af løfter og ikke særlig meget af det indfriet, men så er det jo godt vi har Mafia til at rode bod på det hele.
Med hensyn til Godfather, spillet bliver triviel, det samme bygninger der genbruges stort set i spillet, køre delen er hel til grin synes jeg i hvertfald, bilerne køre mærkeligt.
Men hey Det jo sikkert en flot æske så den kan jo så og pynte på hylden 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det var en konkurrence i forbindelsen med udgivelsen af Godfather spillet, så selvfølgelig var filmene ikke med. Desuden har jeg også hver af de tre film i tre udgaver, så jeg behøves ikke flere:-)
#184 - Nej, slet ikke, det var ment lige omvendt. Man skulle ikke tro at manden, der lavede Baby Geniuses og The Karate Dog, også kunne lave en underholdende horror-film.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#185 Pyha! :) Hehe, de andre lyder ellers både underholdende og uhyggelige. ;)
Jeg købte for nogen tid tilbage Children Shouldn't Play With Dead Things, der (bortset fra for meget opbygning og for lidt screen time til det, man egentlig kom efter - yeah, zombies, man! :) viste potentiale. Derfor tænkte jeg, at jeg også lige ville hoppe på denne "opfølger".
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#181 elwood 19 år siden
Tillykke med det.
bare ærligt at spillet så er et typisk EA produkt, masser af løfter og ikke særlig meget af det indfriet, men så er det jo godt vi har Mafia til at rode bod på det hele.
Med hensyn til Godfather, spillet bliver triviel, det samme bygninger der genbruges stort set i spillet, køre delen er hel til grin synes jeg i hvertfald, bilerne køre mærkeligt.
Men hey Det jo sikkert en flot æske så den kan jo så og pynte på hylden 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#182 SpielbergFreak 19 år siden
#183 filt 19 år siden
#184 evermind 19 år siden
Ja, det er den!
Åh nej, det dér er ikke en eller anden antydning af, at jeg har gjort et fejlkøb, vel...? :S
#185 dyg 19 år siden
#186 filmz-michaell 19 år siden
#187 filt 19 år siden
#188 evermind 19 år siden
Pyha! :) Hehe, de andre lyder ellers både underholdende og uhyggelige. ;)
Jeg købte for nogen tid tilbage Children Shouldn't Play With Dead Things, der (bortset fra for meget opbygning og for lidt screen time til det, man egentlig kom efter - yeah, zombies, man! :) viste potentiale. Derfor tænkte jeg, at jeg også lige ville hoppe på denne "opfølger".
#189 DarkLight 19 år siden
#190 filmz-Wacker 19 år siden
Justice League sæson 1
Clone Wars 1+2
Samt mail om de har afsendt Justice league sæson 2
http://www.samarit.dk