Fandt Brødre og Mission: Impossible i Kvickly (2 for 100,-)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Ja, jeg har jo også, efter et tip fra gode, ovennævnte Vallo erhvervet mig den famøse Monster Legacy Box.
Derudover er det på det sidste kun blevet til: Bruce den Almægtige (Blockbuster) Danser med Ulve (Blockbuster) Hellboy Director's Cut 3 disc (eBay) Irréversible (TP) Open Water (Planet Video)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Linklaters "Dazed and Confused: Criterion Collection". Endnu en gang har Criterion overgået sig selv og udgivet en skøn version. Det er efterhånden mange år siden jeg sidst så "Dazed", så jeg glæder mig til gensynet...
#41 filmz-yoshimura 19 år siden
#42 evermind 19 år siden
Godt køb dér! :)
Ja, jeg har jo også, efter et tip fra gode, ovennævnte Vallo erhvervet mig den famøse Monster Legacy Box.
Derudover er det på det sidste kun blevet til:
Bruce den Almægtige (Blockbuster)
Danser med Ulve (Blockbuster)
Hellboy Director's Cut 3 disc (eBay)
Irréversible (TP)
Open Water (Planet Video)
#43 Captain Vallo 19 år siden
Dark Water (remake)
Shadow of Fear
Mean Creek
Go' hund!
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#44 evermind 19 år siden
#45 filmz-incubus 19 år siden
Nu mangler du bare at få den til at hente pizza... Hunde er sgu menneskets bedste ven! :D
#46 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#47 JannikAnd 19 år siden
Linklaters "Dazed and Confused: Criterion Collection". Endnu en gang har Criterion overgået sig selv og udgivet en skøn version. Det er efterhånden mange år siden jeg sidst så "Dazed", så jeg glæder mig til gensynet...
#48 filt 19 år siden
Monster Legacy Box
til 99,95 kr. i TP. :)
#49 filmz-sparrowed 19 år siden
1stks Roskilde Billet...1368kr
Kom ikke og sig, at det ikke er film-relateret,
da nogle musikere jo har været med, som soundtrack på film...hehe.
#50 filmz-jonasgr 19 år siden
La Haine 3 disc ultimate edition (nummer 768 ud af 10.000)
I øvrigt et rigtigt fedt cover.
'Cause I'm evil"