Gravatar

#121 dolphinfriendly 19 år siden

#117 Nice indeed - den tror jeg også, kunne være ganske interessant...kunne godt være en kandidat til et fremtidigt bogindkøb :).

Har plan om at bruge Leone som udgangspunktet til spaghettiwesterns (rent historisk), hvorefter jeg vil brede mig langsomt ud til de mere filmhistoriske aspekter i genren. Den bog du linkede til, ser udmiddelbart ud til at give netop en god bred indførelse i det henseende.

(Sir) Christopher Frayling skulle efter sigende være det førende Leone forsker, så tror ikke man går helt galt i byen med disse værker.

Gravatar

#122 filt 19 år siden

#121, du skulle vel ikke have nogle gode billeder af den bog du har købt? Hvordan den ser ud indeni etc.?

Og kan du så få retter Sergio Leones navn i din profil!
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#123 dolphinfriendly 19 år siden

#122 Ups - dét er rettet nu :).

Jeg har ikke digital kamera (heller ikke på mobilen), men fandt et par links her, som jeg håber kan være til hjælp:

Forside: http://www.amazon.com/gp/reader/0571164382/ref=sib...
Om bogen:
http://www.latrobe.edu.au/screeningthepast/reviews...

Bogen virker umiddelbart robust, taget i betragtning at det er en paperback. Der er otte sider med sort/hvid fotos, skrifttypen er ikke "udvasket" og den er behagelig at læse mht. margen og gode afsnitinddelinger. I det hele taget ikke en "discount" paperback og der er, alt i alt, gjort noget ud af bogen rent typografisk og "fysisk".

Gravatar

#124 SpielbergFreak 19 år siden

Fra Play:

Austin Powers Shagadelic Box Collection (alle tre film DTS på 3'eren) R2 UK superfed digipak box
Gravatar

#125 filt 19 år siden

#124, billeder, tak.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#126 filmz-michaell 19 år siden

Fra Laserdisken:
Blue Velvet (2-disc/DTS) digipack
Easy Rider: Special Edition + Book (2-disc) digipack

Så kan jeg endelig være bekendt at vise min samling frem for Dennis Hopper!
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#127 SpielbergFreak 19 år siden

Billeder tak!
Gravatar

#128 dolphinfriendly 19 år siden

Blockbuster - "3 for 2":

"The Alzheimer Case"
"Tarnation"
"Capturing The Friedmans"

I alt 180,-

Fona 2000:

"Panik i Nåleparken" - 20,-

Gravatar

#129 filmz-michaell 19 år siden

A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#130 Captain Vallo 19 år siden

Corpse Bride m/ bog.
Chinatown - Nu har jeg ikke flere undskyldninger for ikke at få den set. 50,- i TP!
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?

Skriv ny kommentar: