Fra hrvrk77 (bruger herinde): "The Magificent Seven" - 50,- "Key Largo" - 50,-
Tak for den hurtige afsendelse! :)
Fra Play.com: "Cronos SE" - £8.99 "The Complete James Dean Collection" - £24.99 (plus told 137,-)
Og så kom dagen endeligt, hvor tolden fik nallerne i en pakke - efter ca. 40 bestillinger fra Play.com. Lidt ærgeligt, men er klart villig til at løbe risikoen igen. Denne gang blev det så bare normal dk pris for en pakke, fair nok når man tænker på hvor meget jeg ellers har sparet :).
Det er den første boks jeg har bestilt fra play.com, så ved ikke om det derfor den blev napset?
#132 Det vil jeg også gøre fremover :). Bestilte på et tidspunkt ca. 10 film enkeltvis, og alle kom samme dag - uden nogen problemer. Så jeg tror også, at dét er måden at undgå told på.
#137 Ud fra det link, der er i 135, ser det ud til, at der kun er indspillet to af hans "fængselsoptrædener", og at ingen af dem er den fra San Quentin.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Købte den i stereo studio igår, godt nok, men fik ikke lige skrevet det herinde.
så lidt xtra matrialet også: Frank Darabont, så Goodfellas om aften hver dag, mens han lavede Shawshank Redemption, fordi den var så inspirene for ham, hvis det passer så siger jeg damm, that's alot 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#131 dolphinfriendly 19 år siden
"The Magificent Seven" - 50,-
"Key Largo" - 50,-
Tak for den hurtige afsendelse! :)
Fra Play.com:
"Cronos SE" - £8.99
"The Complete James Dean Collection" - £24.99 (plus told 137,-)
Og så kom dagen endeligt, hvor tolden fik nallerne i en pakke - efter ca. 40 bestillinger fra Play.com. Lidt ærgeligt, men er klart villig til at løbe risikoen igen. Denne gang blev det så bare normal dk pris for en pakke, fair nok når man tænker på hvor meget jeg ellers har sparet :).
Det er den første boks jeg har bestilt fra play.com, så ved ikke om det derfor den blev napset?
#132 filmz-Bruce 19 år siden
#133 dolphinfriendly 19 år siden
#134 dyg 19 år siden
#135 davenport 19 år siden
#136 JannikAnd 19 år siden
Er det ikke lidt dumdristigt at afsløre HelmerJ's gave i et forum, han selv poster i? :)
#137 chandler75 19 år siden
#138 filmz-yoshimura 19 år siden
#139 elwood 19 år siden
Købte den i stereo studio igår, godt nok, men fik ikke lige skrevet det herinde.
så lidt xtra matrialet også:
Frank Darabont, så Goodfellas om aften hver dag, mens han lavede Shawshank Redemption, fordi den var så inspirene for ham, hvis det passer så siger jeg damm, that's alot 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#140 dyg 19 år siden