Jeg synes at AVP var en ganske underholdende film, selvfølgelig slet ikke i nærheden af Alien eller Predator filmene, med god hul-i-hoved-underholdning.
Narnia er kanon! Den filmserie kommer til at give Harry Potter baghjul! Godt eventyr og nogle af de absolut bedste effekter jeg i mit liv har set, helt i top!
Kiss Kiss Bang Bang, og Wallace and gromit The curse of the were rabbit S.E ahh min weekend er reddet, satme også en hård dag i dag, så jeg har sku fortjent det 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Dagens indhold i postkassen som var filmrelateret:
Nyeste nr. af Empire
og lidt fra Cd-Wow: Once Upon A Time In The West: Special Collector's Edition A Man Called Horse Enemy At The Gates A Few Good Men: Collector's Edition Eyes Wide Shut
og dagens nedtur absolut anti-film relateret: 1 stk. mekanikerregning på Vectraen kr. 9.973,04 (lorte-spasser-bil)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#61 filmz-Solevad 19 år siden
#62 SpielbergFreak 19 år siden
Narnia er kanon! Den filmserie kommer til at give Harry Potter baghjul! Godt eventyr og nogle af de absolut bedste effekter jeg i mit liv har set, helt i top!
#63 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#64 kill the bills 19 år siden
#65 chandler75 19 år siden
#66 chandler75 19 år siden
#67 wiseguy 19 år siden
Nyeste nr. af Empire
og lidt fra Cd-Wow:
Once Upon A Time In The West: Special Collector's Edition
A Man Called Horse
Enemy At The Gates
A Few Good Men: Collector's Edition
Eyes Wide Shut
og dagens nedtur absolut anti-film relateret:
1 stk. mekanikerregning på Vectraen kr. 9.973,04 (lorte-spasser-bil)
#68 dolphinfriendly 19 år siden
"Clerks X" - 3-disc - £8.99
Fra Fona 2000:
"The Appartment" - 100,-
"The Piano" - 100,-
#69 El vez 19 år siden
- The Long Goodbye R1
#70 thebigzzz 19 år siden
Klovn - sæson 2
Dolph og Wulff - sæson 2
Farvelagte frustration
Fukssvansen