Købt pga. et efter sigende meget voldsomt DTS-spor, med et usandsynlig vildt bastryk. Glæder jeg mig til at høre.
Og nå, ja, fra HiFi-Klubben:
Denon DVD-3930 i Premium Silver til 11.000 kr. ENDELIG KOM DEN!! Bestilte den for lang tid siden, men de har haft problemer med at få den hjem. Så skal der leges! :)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Nå ja, jeg har da også fået lidt. Julegaven fra jobbet (ud over den obligatoriske Cremant de Bourgogne og lidt lækkerier fra SUmmerbird):
Pink Floyd - Pulse (digi) Tom Waits - Orphans (og en bytter: It).
Og i firmaets julefilmquiz:
Zombies! It's a No-brainer (brætspil)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#181 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg skal se om jeg kan huske det, da jeg sikkert først får den set efter nytår. :)
#182 chronaden 19 år siden
Axelmusic:
Batman - Mask of the Phantasm
Batman - Return of the Joker (Uncut)
Hellboy 3 Disc
Legend
Cdon:
Simpsons Sæson 6 DK
SS:
Phonebooth
It
#183 pulse83 19 år siden
Flight of the Phoenix til 50 kr.
Købt pga. et efter sigende meget voldsomt DTS-spor, med et usandsynlig vildt bastryk. Glæder jeg mig til at høre.
Og nå, ja, fra HiFi-Klubben:
Denon DVD-3930 i Premium Silver til 11.000 kr. ENDELIG KOM DEN!! Bestilte den for lang tid siden, men de har haft problemer med at få den hjem. Så skal der leges! :)
#184 filt 19 år siden
#185 elwood 19 år siden
Modtog selv idag Planes, Trains & Automobiles, nogen nævnte den i forb. med film de så til jul, så den skal da lige tjekkes ud.
Nåja og Muppets Christmas Charol, tid til at skifte VHS'en ud hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#186 chronaden 19 år siden
takker, aldrig set skidtet før - men efter utallige lovprisninger tænkte jeg nu sq det være ^^
#187 Notional 19 år siden
Valhalla - Eksklusiv Dobbeltdisk - 120kr i Axel på Axelborg.
#188 filmz-yoshimura 19 år siden
#189 filmz-yoshimura 19 år siden
Pink Floyd - Pulse (digi)
Tom Waits - Orphans
(og en bytter: It).
Og i firmaets julefilmquiz:
Zombies! It's a No-brainer (brætspil)
#190 filmz-Bruce 19 år siden
#167 Du har helt ret!!!
#183 Tillykke :)