Modtog i går: Depeche Mode - Playing the Angel: Live in Milan (DTS) (1-disc) fra axel til ca. 55kr.
Synes umiddelbart der ikke er så meget bund i, men ellers virker koncerten meget, meget fin - fik lige skimmet den hurtigt inden jeg faldt omkuld i går aftes...
X-Men 3 dobbelt disk (så den i biffen, og kunne lide den). Hostel (har hørt den skulle være god/lidt ulækker^^). Sahara (50,00 kr. så hvad pokker). Aeon Flux (så den igår, ikke den bedste). Serenity (glæder mig til denne her). Saw II (bare den er lige så god som den første).
Er der nogle anbefalinger om gode udgaver??? Jeg synes det er svært med de gamle film og man vil jo gerne have en god udgave af en klassiker i denne kaliber...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Dvd Beaver har en fin sammeligning. Den jeg købte er den billige som de øjeblikket har i Kvickley til 50 kr. Til den pris kan jeg godt leve med billedet indtil videre. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Det lader til at man kan få den bedste udgave til kun 94,95 i Axel, så måske var det ikke så godt et køb alligevel. Oh well jeg kan vel altid bruge den som gave.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#71 El vez 19 år siden
- Lonesome Dove
- Caché
- Nightmare Alley
- Paths of Glory
Fra pacific (andet forsøg)
- Le Samouraï criterion
- Suspiria
- Thief
#72 McPeter 19 år siden
Depeche Mode - Playing the Angel: Live in Milan (DTS) (1-disc) fra axel til ca. 55kr.
Synes umiddelbart der ikke er så meget bund i, men ellers virker koncerten meget, meget fin - fik lige skimmet den hurtigt inden jeg faldt omkuld i går aftes...
#73 Kiksmann 19 år siden
X-Men 3 dobbelt disk (så den i biffen, og kunne lide den).
Hostel (har hørt den skulle være god/lidt ulækker^^).
Sahara (50,00 kr. så hvad pokker).
Aeon Flux (så den igår, ikke den bedste).
Serenity (glæder mig til denne her).
Saw II (bare den er lige så god som den første).
#74 Benway 19 år siden
#75 tiny 19 år siden
Er der nogle anbefalinger om gode udgaver??? Jeg synes det er svært med de gamle film og man vil jo gerne have en god udgave af en klassiker i denne kaliber...
#76 Benway 19 år siden
Dvd Beaver har en fin sammeligning. Den jeg købte er den billige som de øjeblikket har i Kvickley til 50 kr. Til den pris kan jeg godt leve med billedet indtil videre. :)
#77 Benway 19 år siden
#78 tiny 19 år siden
Tak for hjælpen...
#79 Benway 19 år siden
#80 filmz-incubus 19 år siden