Gravatar

#121 filmz-yoshimura 19 år siden

#120 Det lyder som Quitters Inc. Er det den, de har filmatiseret og kaldt Cat's Eye?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#122 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 120 Det var nu heller ikke ment som et seriøst bud, da deres oprydningssalg ikke er særligt spændende for de fleste titler koster det samme alle andre steder.

Faktisk arbejder TP og SS sammen, bl.a. kan man mange bytte ting hos den ene hos den anden, men det er en helt ande historie.

---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#123 elwood 19 år siden

#118 uhh Gene Kelley og Fred Astair, så bliver det ikke meget bedre for mit vedkomne hvertfald 8-)

men der er da en del af de film jeg intet har hørt om før i hvertfald.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#124 filmz-sparrowed 19 år siden

#121...måske hjælper dette - Cat's Eye består af 3 små historier..d. 1. er den med woods og rygestop.
En ung Drew Barrymore er desuden at finde, i filmens sidste historie =
hvor hun er en lille pige, der får en kat som kæmper mod en ond alf/trold lign. monster

Har ikke læst Quitters Inc, så kan ikke svare dig på det desværre.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#125 PredatorX 19 år siden

Købte dem inde på amazon.com. Og de var bestemt ikke billige kan jeg kun sige. Tror jeg endte med at give omkring 500$ ialt... Var liiiiiige ved at købe Hard Boiled Criterion Collection til 358$, men var alligevel lidt for fedtet:-) Irriterende man ikke bare købte skidtet før det var oop:-(
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#126 filmz-yoshimura 19 år siden

#124 Ok. Quitters Inc indgår i en af Kings novellesamlinger (husker ikke hvilken) og omhandler lige netop rygestop. Sådan noget "Big-Brother-is-watching-you-take-a-fag"-agtigt noget.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#127 JannikAnd 19 år siden

Hanekes "Code Unknown" fra Amazon.co.uk
Gravatar

#128 filmz-sparrowed 19 år siden

#126: Det kunne godt lyde som den.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#129 Yoda 19 år siden

Fra CDWOW:

Tim Burton's Corpse Bride reg.3 med 96 siders "booklet"

Pris (med voucher og sparelink) 60,-
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#130 filmz-jonasgr 19 år siden

Fra Play:

Herzog/Kinski Boxen
Herzog Boxen

Begge to med revner i æsken, pga. at paphætterne fra postdanmark har leget beachvolley med dem. Kunne godt tænke mig, at vi kunne få noget mere konkurrence til postdk. 5 af mine sidste 15 pakker har været ødelagte. Så nu er det ikke blot play jeg skriver til. Postdk får i hvert fald også en kommentar med på vejen. Og undskyld Off-topic, skulle bare udtrykke mine frustrationer.

Modtog også fra privat salg.

Easy Rider Limited Edition
Seabiscuit Limited Edition
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: