Er lige kommet hjem fra arbejde, og hvad ligger der i postkassen og venter på mig =) X-files season 1 X-files season 2 X-files season 3 X-files season 4 X-files season 5 X-files season 6 X-files season 7 X-files season 8 X-files season 9
alle sammen til 12£ pr stk fra play.com plus Chihiro og heksene (dobbelt dvd) Dirty dancing Lock, Stock and two smokeing berrels Mulin Rouge Hver til 50 kr :)
samlet pris... 1500kr.. må også være nok for denne måned :P
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Modtog fra Play.com: - Eyes of Crystal (Occhi di Cristallo) til £7.99 - An American Tail 2: Fievel Goes West til £6.99 Kan oplyse om at sidstnævnte HAR dansk tale. Har ikke fået lyttet til den endnu om det er de samme som dem jeg kender fra DR-versionen fra for snart mange år siden... :-)
#203 Postkassen var også fyldt op til bristpunktet :-P Jeg tror at postmanden har bandet lidt over alle de pakker hehe, Fik også en kommentar fra nogen på gaden, da jeg stod med alle de pakker i armen :D
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#201 filmz-herskegut 19 år siden
X-files season 1
X-files season 2
X-files season 3
X-files season 4
X-files season 5
X-files season 6
X-files season 7
X-files season 8
X-files season 9
alle sammen til 12£ pr stk fra play.com
plus
Chihiro og heksene (dobbelt dvd)
Dirty dancing
Lock, Stock and two smokeing berrels
Mulin Rouge
Hver til 50 kr :)
samlet pris... 1500kr.. må også være nok for denne måned :P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#202 filmz-Kadann 19 år siden
Det må siges at være en habil bunke. :)
#203 PredatorX 19 år siden
Stakkels postbud:-)
#204 Yoda 19 år siden
Suverænt indkøb ;-)
Du er et levende eksempel på, at selv KÆMPE ordre fra Play kan glie let og elegant uden om toldens klamme fingre :-)
#205 McPeter 19 år siden
- Eyes of Crystal (Occhi di Cristallo) til £7.99
- An American Tail 2: Fievel Goes West til £6.99
Kan oplyse om at sidstnævnte HAR dansk tale. Har ikke fået lyttet til den endnu om det er de samme som dem jeg kender fra DR-versionen fra for snart mange år siden... :-)
#206 filmz-Bruce 19 år siden
#207 filmz-herskegut 19 år siden
Postkassen var også fyldt op til bristpunktet :-P
Jeg tror at postmanden har bandet lidt over alle de pakker hehe,
Fik også en kommentar fra nogen på gaden, da jeg stod med alle de pakker i armen :D
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#208 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
I, Claudius (digipac udgave)
Eagles Farewell Tour: Live from Melbourne (2 disc DTS/PCM)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#209 DarkLight 19 år siden
The Evil Dead
#210 McPeter 19 år siden