# 210 Hvis du/han kunne lide "EAGLES-HELL FREEZES OVER", bliver du/han ikke skuffet, for det er en fremragende koncert, selvom den ikke helt er ligeså god. Hvad den mangler er de forskellige kommentarer fra fx Don H. og den intimitet, der er på "Hell" men den er også optaget foran 10 gange så mange mennesker :o)
Dvd'en består af 2 dvd skiver med i alt 30 sange og ca. 20 min. Interview med bandet. Det er tydeligt at bandet nyder at spille foran de mange mennesker. Og som de selv siger, så rører det dem ikke at de stort set kun spiller alle deres greatest hits, nærmest tværtimod, for bandet ved jo godt at det er det publikum vil have.
#211 - ok takker. Min far synes fantastisk godt om hele "Hell", mens jeg har det mere ambivalent. Hotel California er jo helt i topklasse, mens der er andre af deres numre der bliver liiige en tand for "oh we have both kinds - country AND western!"... :-) Og det er bestemt ikke min kop the!
# 215 Jo, men der er også flere habile rock numre. Hvorfor låner du den ikke bare næste gang vi ses ;)
Hvis du skal have en mere rocket dvd, skal du nok hellere investere i Don Henley's Inside Job Live, der nok har en af de fedeste live udgaver af Hotel California til dato.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#216 - Det kunne da være jeg skulle det?! :-) Hmm... Don Henley Live - det lyder da bestemt som noget jeg burde kigge nærmere på. :-) Fandt den lige på Axel - New York Minute er med - det er også en kanon sang. Har du/I iøvrigt hørt den på Sanne Salomonsens cover-cd? Den er også ret fed der... :-) Vil da mægtigt gerne også høre Don DVD'en (går ud fra du også har den...) :-) Er iøvrigt lige kommet i tanke om at jeg stadig har den Manhunter jeg købte til dig for en milliard år siden - den må vi også lige få kigget nærmere på ved lejlighed. Den er stadig i folie, så har endnu aldrig fået den set. :-)
#218 - I'm not worthy, I'm not worthy... :-D Ej, det vil jeg da meget gerne, men er fuldt booket indtil midten af juni...
#211 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Dvd'en består af 2 dvd skiver med i alt 30 sange og ca. 20 min. Interview med bandet. Det er tydeligt at bandet nyder at spille foran de mange mennesker. Og som de selv siger, så rører det dem ikke at de stort set kun spiller alle deres greatest hits, nærmest tværtimod, for bandet ved jo godt at det er det publikum vil have.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#212 PredatorX 19 år siden
Den dufter så dejligt den bog:-)
#213 Bates 19 år siden
#214 DarkLight 19 år siden
Jeg vågnede op med hovedpine. Det er virkelig en farlig bog :D
#215 McPeter 19 år siden
Min far synes fantastisk godt om hele "Hell", mens jeg har det mere ambivalent. Hotel California er jo helt i topklasse, mens der er andre af deres numre der bliver liiige en tand for "oh we have both kinds - country AND western!"... :-) Og det er bestemt ikke min kop the!
Den nye er ikke akkustisk (staveplade), vel?
#216 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Hvis du skal have en mere rocket dvd, skal du nok hellere investere i Don Henley's Inside Job Live, der nok har en af de fedeste live udgaver af Hotel California til dato.
#217 filmz-yoshimura 19 år siden
King Kong 2-disc (110,-)
#218 filmz-Bruce 19 år siden
#219 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
#220 McPeter 19 år siden
Hmm... Don Henley Live - det lyder da bestemt som noget jeg burde kigge nærmere på. :-)
Fandt den lige på Axel - New York Minute er med - det er også en kanon sang. Har du/I iøvrigt hørt den på Sanne Salomonsens cover-cd? Den er også ret fed der... :-)
Vil da mægtigt gerne også høre Don DVD'en (går ud fra du også har den...) :-)
Er iøvrigt lige kommet i tanke om at jeg stadig har den Manhunter jeg købte til dig for en milliard år siden - den må vi også lige få kigget nærmere på ved lejlighed. Den er stadig i folie, så har endnu aldrig fået den set. :-)
#218 - I'm not worthy, I'm not worthy... :-D
Ej, det vil jeg da meget gerne, men er fuldt booket indtil midten af juni...