#241 - hvad dækker 1:1 pixelmapping og hvor ser man om der er det? Kan fx ikke se det i beskrivelsen af LE-32M61B eller nogen af de andre?
DVB-T er digital antenne-tuner, ikke? Synes bare jeg har hørt at dem vil de alligevel skifte ud med tiden, så der er vel ingen grund til at købe den internt i TVet? Men det er vel så nok også derfor du har skrevet det under indgange. ;-)
Back in the day underskrev jeg en kontrakt med filmz.dk om at jeg måtte få lov til at være her, hvis jeg ikke forsøgte at sabterer sitet ved at indsende nyheden.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#241 DarkLight 19 år siden
Derunder også om du vil kunne sætte en pc på. 1:1 pixelmapping.
#242 McPeter 19 år siden
DVB-T er digital antenne-tuner, ikke? Synes bare jeg har hørt at dem vil de alligevel skifte ud med tiden, så der er vel ingen grund til at købe den internt i TVet? Men det er vel så nok også derfor du har skrevet det under indgange. ;-)
#243 DarkLight 19 år siden
1 pixel på computeren svarer til 1 pixel på dit LCD skærm. Derved ingen scaling og derved ingen mudrede billeder :)
Jo. Jeg har ikke hørt at DVB-T stod til udskiftning før den næsten var startet? Det analoge signal stopper først i 2009, så det sker vel ikke før det.
EDIT: Indlæg 4000. Congrats to me, you lazy fuckers! :)
#244 Corgan 19 år siden
#243:
4000 spam indlæg.. men ingen indsendte nyheder. Lazy fucker!
;-)
#245 weebs 19 år siden
#246 DarkLight 19 år siden
#247 filmz-michaell 19 år siden
Donnie Darko 3-disc collectors edition
#248 Bates 19 år siden
http://www.filmz.dk/forum/item/19689/#1