#230 ok jep den kræver mere info my bad hehe. jeg hentyder til scenen i undertøjsforretning, hvor man lige rotere et billede 360 grader elelr deromkring rundt, og opdager en genstand i will smith's pose der afgiver en skygger, mener jeg de siger.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#228 Lige nu kan anmeldelser af disse læses på DVDTimes og DVDTalk. Umiddelbart er de nye unratede versioner 5-7 minutter længere og eftersigende tilfører den ekstra spilletid ikke noget videre.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Fandme frækt...har kørt med en tvivlsom 19" skærm et stykke tid, så virkeligt lækkert at få denne. Jeg er ved at samle et surround sæt, der skal egne sig til både musik og film. Nogen der har et godt bud, sådan lige skudt fra hoften? :). Havde umiddelbart tænkt mig 4 stk. B&Ws DM601 højtaler, deres LCR60 centerhøjtaler (sub vovsen ved jeg ikke helt endnu) og en Denon AVR-1906 surround reciever. Men nogle bedre bud, i den prisklasse - eller måske andet billigere der kan anbefales?
#235 Det er også en pæn sjat, men godt givet ud for et tv af den kaliber. Den kom lige under 12.000,-, hvilket var mit tegn til at bestille kassen. :)
#236 Jeg bor i en mindre to-værelses, der i forvejen er proppet til renden med bl.a. bøger, cd'er og (naturligvis) dvd film hehe - så der kan ikke være plads til store højtalere. De nævnte er af en rimelig størrelse i den prisklasse - og så er man vist også dækket godt ind både med musik og film, ifg. en eller anden hi-fi nørd. Det bliver i den grad fedt at smække Depeche Modes "Devotional tour" skive på om et par uger - weee!!!
#234 - hvordan har du valgt dit TV? Ikke at jeg har pengene til det, men jeg ved ikke engang hvilket jeg skal ønske mig (i tilfælde af min familie vinder 17 mio. i lotto..)?! Ud over at dit tv har en ganske fornuftig kontrast, hvad gjorde ellers udslaget? Der er da andre Samsung der koster 2-3000 mindre der har "nogenlunde" de samme specs på den side?!
Ja og så skal det naturligvis også leve op til "Alder < Antal Tommer"-reglen... ;-)
#231 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#232 filmz-Bruce 19 år siden
#233 McPeter 19 år siden
#234 dolphinfriendly 19 år siden
Samsung 32 LCD-TV LE-32M61B - 11.540,-
Fandme frækt...har kørt med en tvivlsom 19" skærm et stykke tid, så virkeligt lækkert at få denne. Jeg er ved at samle et surround sæt, der skal egne sig til både musik og film. Nogen der har et godt bud, sådan lige skudt fra hoften? :). Havde umiddelbart tænkt mig 4 stk. B&Ws DM601 højtaler, deres LCR60 centerhøjtaler (sub vovsen ved jeg ikke helt endnu) og en Denon AVR-1906 surround reciever. Men nogle bedre bud, i den prisklasse - eller måske andet billigere der kan anbefales?
#235 filmz-herskegut 19 år siden
Satme et lækkert tv du har fået købt dig der :) Jeg havde selv udkig på netop det der, men der var desværre lidt for lavvandet p.t
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#236 filmz-Kadann 19 år siden
Det lyder som et ganske fornuftigt bud, hvis du ikke vil have store højttalere stående. :)
#237 dolphinfriendly 19 år siden
#236 Jeg bor i en mindre to-værelses, der i forvejen er proppet til renden med bl.a. bøger, cd'er og (naturligvis) dvd film hehe - så der kan ikke være plads til store højtalere. De nævnte er af en rimelig størrelse i den prisklasse - og så er man vist også dækket godt ind både med musik og film, ifg. en eller anden hi-fi nørd. Det bliver i den grad fedt at smække Depeche Modes "Devotional tour" skive på om et par uger - weee!!!
#238 McPeter 19 år siden
Ja og så skal det naturligvis også leve op til "Alder < Antal Tommer"-reglen... ;-)
#239 DarkLight 19 år siden
#240 McPeter 19 år siden
Men tak for det! :-)
Andre tips til hvad man så skal kigge på istedet?
Måske skulle der snart oprettes en ny "hvad modtog du idag"-tråd?