#40: Jeg kender godt konceptet bag Home Entertainment, og jeg tror også, at deres moral er lidt flosset i kanten af og til. I tilfældet "Nynne" er jeg dog ret sikker på, at jeg rent faktisk HAVDE bestilt den, og blot havde glemt det...
#42: Selv tak! Beklager, at det tog så lang tid for filmen at komme frem.
#63 - Deep Impact S.E. har man vidst i lang tid kunnet faa hos Fona2000 til 50kr?! Ved ikke om de har den mere til den pris, men det kunne man for et par maaneder siden i hvert fald... (Sorry - det var ikke for at spolere din glaede ved koebet - blot info til andre der skulle faa lyst til at koebe den...) :-)
#64 Det har Cape Fear og Chicken Run også været hos Stereo Studie, men jeg kan se at JackJazz bor i Esbjerg, så det er da muligt at de hverken har Fona2000, TP eller SS der.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Jeps. ;) Nej, det er mere til TV-kigning og så er det jo rart at have et ekstra TV til stuen, når man nu engang flytter hjemmefra. Det ser ikke så pænt ud med et stort lærred over kaminen. ;)
#61 MouseMickey 19 år siden
#62 Guts 19 år siden
Du henviser ikke rigtig til nogen box
#63 filmz-jackjazz 19 år siden
Jeg kender godt konceptet bag Home Entertainment, og jeg tror også, at deres moral er lidt flosset i kanten af og til. I tilfældet "Nynne" er jeg dog ret sikker på, at jeg rent faktisk HAVDE bestilt den, og blot havde glemt det...
#42:
Selv tak! Beklager, at det tog så lang tid for filmen at komme frem.
Var på posthuset for at hente endnu en pakke fra CDON.COM i dag:
69,- Flugten fra Hønsegården (tilbud pga. køb over 200 kr.)
Wild Things 1+2+3 (endnu en lille serie til samlingen) - 49,50 - 59,00 - 49,50
49,5 Imellem Venner (genial film)
99,- Deep Impact - Special Edition (ser ud til den i mellemtiden er steget til 109 kr.)
149,- Double Pack - Cape Fear 1962 + 1991 (glæder mig til at vurdere filmene sat op mod hinanden)
//JackJazz
#64 McPeter 19 år siden
(Sorry - det var ikke for at spolere din glaede ved koebet - blot info til andre der skulle faa lyst til at koebe den...) :-)
#65 lyspunkt 19 år siden
#66 pulse83 19 år siden
#67 filmz-Kadann 19 år siden
Så du kan se to film på én gang? ;)
#68 pulse83 19 år siden
#69 McPeter 19 år siden
#70 Bates 19 år siden
Planet of the apes. (6-disc boxset) - 120kr
Og fik også et par fødselsdags gaver igår. :)
Klovn - Sæson 2
Oz - Sæson 5
+ en masse cd'ere :)