btw interviewet med Nicolas Cage starter det med at man ser ham kigge op i loftet, der er ikke noget intro tekst med Interview with Nicolas Cage? synes bare det startede lidt sjovt.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Er lige kommet hjem fra Bruxelles og der lå: - Firefly fra Play til ca. 140kr (den var IKKE gået i tolden!) :-) - Futurama S1-S4 fra Female Cenobite i god stand. :-)
langt om længe modtog jeg: Fun with Dick and Jane R3 fra cdwow, til 90 kr.
Og spaden af et postbud gad modsat normalt ikke at ligge 2 pakker fra dvdpacific ved døren. Så på mandag må jeg tage den lange tur til posthuset for at hente: Fresh Prince of Bel Air - Season 3 Heartbeeps (Andy Kaufman :D) Rush Hour 2 Earth girls are easy - Special Edition
Mr. Bean - Complete Series A fish called Wanda Ace Ventura - When nature Calls 3rd Rock From the sun - Season 4
Og samtidig går jeg og tripper efter at modtage min Gøg og Gokke 21 disk samling fra amazon.
#71 pulse83 19 år siden
#72 kill the bills 19 år siden
#73 Bobby Singer 19 år siden
Ulvenes nat
Panic room
Candyman
3 stk. for 100 kr. tilbud.
The howling 100 kr.
I alt 200 kr.
#74 mr gaijin 19 år siden
The Consequences Of Love
Fra min lokale videobutik:
2046, japansk 2-disc version
Edward Scissorhands
De sidste to paa tilbud til i alt 2500 yen (120-30 kr)
#75 filmz-Bruce 19 år siden
#76 filmz-ataris 19 år siden
The Double Life of Veronique med limited filmcelle
#77 elwood 19 år siden
btw interviewet med Nicolas Cage starter det med at man ser ham kigge op i loftet, der er ikke noget intro tekst med Interview with Nicolas Cage? synes bare det startede lidt sjovt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#78 McPeter 19 år siden
- Firefly fra Play til ca. 140kr (den var IKKE gået i tolden!) :-)
- Futurama S1-S4 fra Female Cenobite i god stand. :-)
#79 wiseguy 19 år siden
#80 thebigzzz 19 år siden
Fun with Dick and Jane R3 fra cdwow, til 90 kr.
Og spaden af et postbud gad modsat normalt ikke at ligge 2 pakker fra dvdpacific ved døren. Så på mandag må jeg tage den lange tur til posthuset for at hente:
Fresh Prince of Bel Air - Season 3
Heartbeeps (Andy Kaufman :D)
Rush Hour 2
Earth girls are easy - Special Edition
Mr. Bean - Complete Series
A fish called Wanda
Ace Ventura - When nature Calls
3rd Rock From the sun - Season 4
Og samtidig går jeg og tripper efter at modtage min Gøg og Gokke 21 disk samling fra amazon.