# 74 Tillykke med The Consequences Of Love - fremragende film :)
# 76 Uhh den gad jeg godt eje - hvad kostede den alt incl. ???
Jeg selv fik ... pengene til en sød lille boks med 2 dvd'er og en remasteret cd ... dvs. Bruce Sprinsteen - Born To Run: 30th Anniversary Edition (CD+2DVD)
#82 SÅDAN Crystal ;) Havde lige to hedninge kollegaer med hjem fra byen, anti-Bruces. De gik nu 4.30 og var fuldstændig omvendt efter Springsteen Live In New York og Live in Barcelona. Det er det samme hver gang, de har nogle fordomme om manden og 10 live numre efter, så tigger de om billetter til hans koncert :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
# 83 Ja, så kan de lære det ka' de ;) ... Tror desværre alt for mange kun har Born in The USA, Dancing In The Dark og lignende studienumre i hovedet når han nævnes, men har man først oplevet ham live og stemningen ved en af hans koncerter, tror jeg de fleste er til at snakke til fornuft ;)
Sidder lige nu og lytter til "Live in Barcelona" ... mens jeg har taget beslutning om at Live In New York må vente en måneds tid, for til samme pris kunne jeg få Devils & Dust (With Bonus DVD) og We Shall Overcome: The Seeger Sessions (CD+DVD) på CD-wow (samlet ca 12 £). Det var da jeg genså klippet vi så på Amazon som gjorde udfaldet.
Skal i dag hente 2 andre gaver ...
Fleetwood Mac - The Dance Roy Orbison - Black and White - Live
Glæder mig sindsygt meget til, at gense afsnitet "I Parken", hvor Eddie Hitler og Richie Richards, bla. får fornøjelsen af, at møde en overpervers blotter.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#81 SpielbergFreak 19 år siden
Revolver R2 UK, slipcase og DTS
#82 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
# 74 Tillykke med The Consequences Of Love - fremragende film :)
# 76 Uhh den gad jeg godt eje - hvad kostede den alt incl. ???
Jeg selv fik ... pengene til en sød lille boks med 2 dvd'er og en remasteret cd ... dvs. Bruce Sprinsteen - Born To Run: 30th Anniversary Edition (CD+2DVD)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#83 filmz-Bruce 19 år siden
#84 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Sidder lige nu og lytter til "Live in Barcelona" ... mens jeg har taget beslutning om at Live In New York må vente en måneds tid, for til samme pris kunne jeg få Devils & Dust (With Bonus DVD) og We Shall Overcome: The Seeger Sessions (CD+DVD) på CD-wow (samlet ca 12 £). Det var da jeg genså klippet vi så på Amazon som gjorde udfaldet.
Skal i dag hente 2 andre gaver ...
Fleetwood Mac - The Dance
Roy Orbison - Black and White - Live
Rart med lidt mere musik i samlingen :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#85 Herrguth 19 år siden
Björk - Drawing Restraint 9 Soundtrack (£4.99 fra CD-Wow)
Og han havde også en film med, som jeg er meget spændt på at gense. Husker den som ret god, men det er også over 10 år siden jeg sidst så den:
Enemy Mine (£4.99 fra Play) (Sci-Fi med Dennis Quaid fra 1985)
#86 filmz-Kadann 19 år siden
Ah ja, "Enemy Mine" er faktisk ikke helt tosset. En lidt undervurderet sci-fi film. :)
#87 filmz-michaell 19 år siden
Scrubs Soundtrack
Colin Hay - Topanga
Gary Jules - Trading Snakeoil For Wolftickets
Coldplay - Parachutes
#88 NightHawk 19 år siden
"Bottom" - The Complete Series.
Glæder mig sindsygt meget til, at gense afsnitet "I Parken", hvor Eddie Hitler og Richie Richards, bla. får fornøjelsen af, at møde en overpervers blotter.
#89 DarkLight 19 år siden
#90 filmz-yoshimura 19 år siden
Daredevil Director's Cut (50,-)
Fra cdwow:
March of the Penguins R1