#40 Jeg tog lige et hurtigt kig, den står okay i betragtning af det drejer sig om en film fra '68. Det er ikke restaureringsarbejde a'la Once Upon A Time In The West eller Indy, men den er pæn, grynet ligesom Aliens (det skyldes vel filmtypen?), og enkelte småfejl rundt omkring, men alt i alt et pænt transfer der er dvd mediet værdigt.
Jeg har nok en lidt grundigere analyse klar i weekenden, når jeg har fået set lidt mere i sammenhæng :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Azumi og Battlefield Baseball... viste sig dog at være nogen ok udførte hong kong kopier, men hey de var billige, i forhold til de møgdyre originale japanske dvder....
#41 El vez 21 år siden
#40 Jeg tog lige et hurtigt kig, den står okay i betragtning af det drejer sig om en film fra '68. Det er ikke restaureringsarbejde a'la Once Upon A Time In The West eller Indy, men den er pæn, grynet ligesom Aliens (det skyldes vel filmtypen?), og enkelte småfejl rundt omkring, men alt i alt et pænt transfer der er dvd mediet værdigt.
Jeg har nok en lidt grundigere analyse klar i weekenden, når jeg har fået set lidt mere i sammenhæng :)
#42 chronaden 21 år siden
#43 dyg 21 år siden
Da jeg ikke havde kontanter på mig, og der selvfølgelig var kommet told på (112kr), må jeg vente med at afhente den til i morgen.
#44 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#45 cyberzed 21 år siden
#46 filmz-lbw 21 år siden
#47 Skum 21 år siden
#48 inflector 21 år siden
#49 cyberzed 21 år siden
#50 dyg 21 år siden