#13 - Jeg kender det. Hører også til dem, der mere eller mindre har droppet dv-depot. Ventetiden er helt utrolig. Jeg har ting liggende i bestilling, som jeg har ventet på siden oktober!
Den Traffic, du fik, har den et rygnummer ligesom alle de andre Criterions, eller fik du et alternativt cover med? Der er noget med, at den canadiske udgave er trykt uden rygnummeret, men at dv-depot tilbyder det originale, amerikanske cover som alternativ. Det er naturligvis kun relevant, hvis man samler på Criterions udgivelser.
On the bright side, så fik jeg da endeligt lige min Re-Animator fra dem. Det tog også kun fire måneder for dv-depot at få den hjem!
#15 - Din Spartacus, er det den helt nye udgave? Det skulle vist være en "kopi" af Criterions udgave med alt ekstramaterialet - bare til en mere menneskelig pris.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#11 Thorsby 21 år siden
#12 ks 21 år siden
#13 Corgan 21 år siden
Traffic - Criterion Collection - 2 disc
Boogie Nights - Special Edition - 2 disc
Panic Room - Special Edition - 3 disc
Det er nok sidste gang jeg køber fra Dv-depot, da jeg skulle vente omkring 2 måneder fra jeg bestilte filmene til jeg modtog dem.
#14 Zelle 21 år siden
#15 El vez 21 år siden
Hentet hos TP for 199kr
#16 filmz-garp mc 21 år siden
#17 filmz-Wacker 21 år siden
Thirteen days
Ørnen er landet
100 kr. i TP ved rundetårn
http://www.samarit.dk
#18 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
# 8 + 9 Drille Drille :o)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#19 filmz-Kadann 21 år siden
Lyder fristende ;)
Smider du lige en adresse og et tidspunkt i vores retninger?
#20 filmz-Le Samouraï 21 år siden
Den Traffic, du fik, har den et rygnummer ligesom alle de andre Criterions, eller fik du et alternativt cover med? Der er noget med, at den canadiske udgave er trykt uden rygnummeret, men at dv-depot tilbyder det originale, amerikanske cover som alternativ. Det er naturligvis kun relevant, hvis man samler på Criterions udgivelser.
On the bright side, så fik jeg da endeligt lige min Re-Animator fra dem. Det tog også kun fire måneder for dv-depot at få den hjem!
#15 - Din Spartacus, er det den helt nye udgave? Det skulle vist være en "kopi" af Criterions udgave med alt ekstramaterialet - bare til en mere menneskelig pris.