Heldige jer - bare det var mig :) Den skal jeg have når jeg får løn ... men så vil jeg gå igang med Mickey Mouse in Living Colour part 2 istedet som lige er kommet med posten :)
Som nævnt tidligere, så ankom Schindler's List Gift Settet fra DVDSoon i onsdags. Jeg har lige netop været omme og hente den på posthuset.
CyberZed med flere har haft problemer med plexiglasset, og ja, der er også en flænge i min. Men den er ca. 5mm lang, og sidder på en af de smalle sider, så man lægger ikke mærke til det.
Så jeg er en af de heldige.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Og jeg var lige nede i axel og hente Halloween R2 UK 2 disc med hologram cover :) Selvom der ikke står noget om det bagpå var der også Tv-versionen af filmen på dvd'en :)
#61 El vez 21 år siden
...oh yeah!
#62 DarkLight 21 år siden
(Go' Bryllup)
#63 Morbid 21 år siden
#64 inflector 21 år siden
#65 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Heldige jer - bare det var mig :) Den skal jeg have når jeg får løn ... men så vil jeg gå igang med Mickey Mouse in Living Colour part 2 istedet som lige er kommet med posten :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#66 dyg 21 år siden
CyberZed med flere har haft problemer med plexiglasset, og ja, der er også en flænge i min. Men den er ca. 5mm lang, og sidder på en af de smalle sider, så man lægger ikke mærke til det.
Så jeg er en af de heldige.
#67 lagoni 21 år siden
#68 HeavyClaus 21 år siden
:)
Og jeg var lige nede i axel og hente Halloween R2 UK 2 disc med hologram cover :) Selvom der ikke står noget om det bagpå var der også Tv-versionen af filmen på dvd'en :)
#69 ks 21 år siden
#70 filt 21 år siden