Det er lidt smag og behag. Jeg har både Criterions og Tartans (eller rettere den franske fra TF1, som Tartan er en kopi af), og jeg foretrækker klart Criterions, fordi den minder mest om det billede, jeg husker fra biografen. Kender dog også andre, der har valgt den anden af samme grund :)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
De har virkelig bikset et godt program sammen i år. "Inland Empire", Bob Dylan-filmen "I'm Not There" og Paul Thomas Andersons "There Will Be Blood" ville jeg se under alle omstændigheder alligvel, men de andre ser også ret spændende ud.
Hot Fuzz (R2) 2 disc ed. Everything is Illuminated (R2) A Scanner Darkly (R2) A History of Violence (R2) Harry Potter and The Goblet of Fire (R2) 2 disc ed. United 93 (R2) The Descent (R2) Lucky Number Slevin (R2)
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
#101 Benway 18 år siden
"In the Mood for Love" 2 disc SE
#102 evermind 18 år siden
Monster House
#103 SpielbergFreak 18 år siden
Amazing Stories - First Season (Slipcase)
Reds - 25th Anniversary Edition (Slipcase)
Håber at de er gode har ikke nogen af delene.
#104 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#105 Benway 18 år siden
Jeg havde egentlig tænkt mig at købe Criterion udgaven, men så læste jeg at Tartans billedside rent faktisk er bedre.
#106 filmz-Le Samouraï 18 år siden
#107 mr gaijin 18 år siden
De har virkelig bikset et godt program sammen i år. "Inland Empire", Bob Dylan-filmen "I'm Not There" og Paul Thomas Andersons "There Will Be Blood" ville jeg se under alle omstændigheder alligvel, men de andre ser også ret spændende ud.
#108 Benway 18 år siden
#109 filmz-incubus 18 år siden
Hot Fuzz (R2) 2 disc ed.
Everything is Illuminated (R2)
A Scanner Darkly (R2)
A History of Violence (R2)
Harry Potter and The Goblet of Fire (R2) 2 disc ed.
United 93 (R2)
The Descent (R2)
Lucky Number Slevin (R2)
#110 aknot 18 år siden
Underworld: Evolution