# 183 Tjaaa den er nu meget god popcorn underholdning og udemærkede tranformationsscener - der skal også være plads til andet end Art House i ens samling ;)
Jeg må tilstå, jeg mest har set den denne gang for at kunne anmelde den og bedømme dens tekniske specifikationer. Det er ikke lige en genganger på afspilleren for mig.
Derudover kan jeg ikke lade være med at undre mig over, den nærmeste euforiske stemning som både 300 og Transformers har skabt på HD og i kølvandet efterladt det ene perfekte 10 tal efter det andet. Der er MEGET at glæde sig over mht. billed og lyd i Transformers, men der er også men'er.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#187 Det ville jeg gerne, men der er desværre lidt langt til Kbh. :) Anyway det er desværre kun den almindelige dvd, men jeg har smugkigget lidt, og kvaliteten ser meget imponerende ud.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#181 Skeloboy 18 år siden
Kikis Delivery Service
My Neighbor Totoro
Porco Rosso
Laputa: Castle in the sky
Nausicaa of the valley of the wind...
Alle fra play
#182 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#183 dyg 18 år siden
#184 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#185 filmz-Bruce 18 år siden
Jeg må tilstå, jeg mest har set den denne gang for at kunne anmelde den og bedømme dens tekniske specifikationer. Det er ikke lige en genganger på afspilleren for mig.
Derudover kan jeg ikke lade være med at undre mig over, den nærmeste euforiske stemning som både 300 og Transformers har skabt på HD og i kølvandet efterladt det ene perfekte 10 tal efter det andet. Der er MEGET at glæde sig over mht. billed og lyd i Transformers, men der er også men'er.
#186 Benway 18 år siden
#187 filmz-Bruce 18 år siden
#188 Benway 18 år siden
Anyway det er desværre kun den almindelige dvd, men jeg har smugkigget lidt, og kvaliteten ser meget imponerende ud.
#189 filmz-Bruce 18 år siden
#190 Benway 18 år siden