Fra dvdpacific: Eagles - Farewell Tour (HD) Nine Inch Nails - Beside you in Time (HD) Dio - Holy Diver (live) Dio - Evil or Divine (live)
... så nåede samlingen af koncert-dvd'er op over 75 stk :o)
Fra Axel: Hot Fuzz (HD)
Fra Kvicklys 25-kroners rodekasse: Sky Captain and the World of Tomorrow Open Water Inkasso
Samt en hel del lækre cd'er fra cdpacific, cduniverse, cdbaby og hmv (fra sidstnævnte blandt andet den nye skive med The Cult - Born into This, som er noget af det bedste, de har lavet i mange år!)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#59 Ringsted. Jeg vil dog lige uddybe, at der er tale om paperbacks i lommeformat. :)
Edit: ... bare så ingen føler sig snydt, fordi de tror, det er store, imponerende værker. Men det er sgu meget hyggelige at ha', synes jeg. Btw, jeg tror muligvis, at Superman-bogen er med i tinboksen ...?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#51 McPeter 18 år siden
Scarface 2-disc SE
Angel A
#52 davenport 18 år siden
#53 filmz-Bruce 18 år siden
Har lige set tråden :)
Tillykke #52 :D
#54 filmz-Narniabæver 18 år siden
Hammy Goes Nuts
#55 evermind 18 år siden
Corpse Bride: The Illustrated Story
Superman: The Ultimate Guide to the Man of Steel
- 20 kr. stk.
#56 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#57 filmz-yoshimura 18 år siden
Fra dvdpacific:
Eagles - Farewell Tour (HD)
Nine Inch Nails - Beside you in Time (HD)
Dio - Holy Diver (live)
Dio - Evil or Divine (live)
... så nåede samlingen af koncert-dvd'er op over 75 stk :o)
Fra Axel:
Hot Fuzz (HD)
Fra Kvicklys 25-kroners rodekasse:
Sky Captain and the World of Tomorrow
Open Water
Inkasso
Samt en hel del lækre cd'er fra cdpacific, cduniverse, cdbaby og hmv (fra sidstnævnte blandt andet den nye skive med The Cult - Born into This, som er noget af det bedste, de har lavet i mange år!)
#58 evermind 18 år siden
Batman TAS Vol. One
Der var flere, da jeg var deroppe. Jeg kan godt købe dem med for dig, hvis det skulle være. Er du interesseret i begge?
#59 aknot 18 år siden
#60 evermind 18 år siden
Ringsted. Jeg vil dog lige uddybe, at der er tale om paperbacks i lommeformat. :)
Edit: ... bare så ingen føler sig snydt, fordi de tror, det er store, imponerende værker. Men det er sgu meget hyggelige at ha', synes jeg. Btw, jeg tror muligvis, at Superman-bogen er med i tinboksen ...?