#56+59 Lommeformat var nok en forkert beskrivelse, egentlig - men så "ikke særligt tykke", da! :) Men I kan jo lige tjekke efter, og ellers ser jeg gerne, hvad jeg kan gøre for jer. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Tombs of the Blind Dead Blood and Black Lace Graveyard of Honor (Takashi Miike) The Bird People in China (Takashi Miike) Osaka Tough Guys (Takashi Miike)
Så nåede min Miike-samling op på 17 titler... still a long way to go :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#64 Jeg er overrasket over, at så mange oversatte Miike-titler eksisterer. Jeg lejede engang en hel bunke i en japansk videobiks, hvor jeg tænkte, at de måtte være for obskure til nogensinde at komme ud af landet. Der tog jeg fejl :)
Der eksisterer en del mere, men der er stadigvæk mange, der kun er tilgængelige i Japan (enkelte også som subbede amerikanske bootlegs). Jeg er ved at købe ind, hvad jeg kan finde, men i betragtning af mandens vanvittige produktivitet, bliver jeg vist aldrig færdig :-)
Er der nogle af de mere obskure titler, du kan anbefale?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Tillykke med en efter sigende fantastisk koncert Blu-ray. Den er desværre regionslåst til A... så har du købt din afspiller i Europa, kan du ikke se koncerten.
#61 aknot 18 år siden
#62 evermind 18 år siden
Lommeformat var nok en forkert beskrivelse, egentlig - men så "ikke særligt tykke", da! :) Men I kan jo lige tjekke efter, og ellers ser jeg gerne, hvad jeg kan gøre for jer. :)
#63 pulse83 18 år siden
Dave Matthews & Tim Reynolds: Live at Radio City Hall (Blu-Ray)
#64 filmz-Le Samouraï 18 år siden
High Tension (Haute tension) R1
Fra Pacific:
Tombs of the Blind Dead
Blood and Black Lace
Graveyard of Honor (Takashi Miike)
The Bird People in China (Takashi Miike)
Osaka Tough Guys (Takashi Miike)
Så nåede min Miike-samling op på 17 titler... still a long way to go :-)
#65 mr gaijin 18 år siden
#66 filmz-Le Samouraï 18 år siden
Er der nogle af de mere obskure titler, du kan anbefale?
#67 Corgan 18 år siden
#63:
Tillykke med en efter sigende fantastisk koncert Blu-ray. Den er desværre regionslåst til A... så har du købt din afspiller i Europa, kan du ikke se koncerten.
#68 aknot 18 år siden
Spiderman 3 - 2 disk.
DVDPacific
300 - Blu-ray
Inland Empire - 2 disk
Deep Throat
Avalon - (Mamoru Oshii)
#69 filmz-Bruce 18 år siden
#70 Corgan 18 år siden
#69:
Beklager, men det er desværre forkert.
Link 1
Link 2
Jeg har disken hjemme, og da jeg smed den i en dansk PS3, ville den heller ikke æde den.