#132 Jeg gav 12 kroner mener jeg, men det var også i kraft af en 56kroners voucher fra engodsag.dk
Jeg tror dog ikke de har flere af dem, da det var en del af deres før-jul udsalg. Jeg har dog en mistanke om at det er bootleg udgaver de har solgt af den.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
En ekstra fødselsdagshøst efter en gang festivitas for vennerne:
An Evening With Kevin Smith Charlie's Angels & Charlie's Angels Full Throttle The Claw / One Hell Of A Christmas Corpse Bride Dirty Harry The Eel / Unagi Gør Carter Kold / Get Carter Soylent Green Tarzan X-men 3 - The Last Stand
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Det er også en meget tynd mistanke. Boksen til 40 year... er i en skrigende gul farve (som sikkert er meget normalt). Og så er den kodet i region 2/4/5. Det behøver selvfølgelig ikke at betyde at det er bootlegs, men mystisk det synes jeg det er. Reg 2/4 er meget normalt, men 2/4/5 har jeg ikke set nogle film i førhen.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#131 filmz-jonasgr 19 år siden
Match Point
40 Year Old Virgin
Munich
De to sidstnævnt er kodet mærkelig R2/4/5. Det lyder i mine øjne suspekt.
'Cause I'm evil"
#132 filmz-CAADK 19 år siden
Hvad gav du for Munich? har ledt efter det rigtige sted at købe den.
Bruce: Batman has no limits
#133 HonoDelLoce 19 år siden
Die Hard 3 Lmt Ed
Scarface something something..
Predator 1
Predator 2
Unbreakable
Jackass Boxset
Last Samurai
Land of the Dead
Fra Bilka:
Hellboy 3d Spec Ed
#134 tiny 19 år siden
#135 aknot 19 år siden
jeg gav ca 66 dkr for min 1 disk udgave fra samme sted, men jeg brugte også en £1 voucher.
#136 filmz-jonasgr 19 år siden
Jeg tror dog ikke de har flere af dem, da det var en del af deres før-jul udsalg. Jeg har dog en mistanke om at det er bootleg udgaver de har solgt af den.
'Cause I'm evil"
#137 filmz-CAADK 19 år siden
Bruce: Batman has no limits
#138 evermind 19 år siden
An Evening With Kevin Smith
Charlie's Angels & Charlie's Angels Full Throttle
The Claw / One Hell Of A Christmas
Corpse Bride
Dirty Harry
The Eel / Unagi
Gør Carter Kold / Get Carter
Soylent Green
Tarzan
X-men 3 - The Last Stand
#139 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#140 filmz-jonasgr 19 år siden
Jeg ved det ikke, men som sagt er det noget mystisk noget. Cd-wow annoncerer i øvrigt også disse dvd'er som region 2.
'Cause I'm evil"